Waar rambus geheugen kopen met bankrekening nr..?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:28

inXs

known as inXs

Topicstarter
Ik heb lopen zoeken @ GoT en @ tweakers.net/pricewatch en er zijn zoveel aangeboden geheugen modules... Naja ik wil dus 2x128mb erbij hebben... Ik heb nu 256 en dat is me te weinig... In Amersfoort ken ik geen winkels waar ze rambus geheugen verkopen (iemand wel?) Dus is natuurlijk een optie om ze online te kopen.. Nou heb ik geen creditcard dus dat is al 1 optie minder.. Nou van rembours hou ik al helemaal niet van, omdat er vrij weinig iemand thuis is bij ons (en ik heb er niet geweldige ervaringen mee) ... Dus nog 2 opties of via acceptgiro of gewoon bankrekening nummer invullen en bestellen met die hap.. Weet iemand een pagina waarbij dat kan? Ik loop me helemaal suf te zoeken namelijk.

Ow ennehh ik heb geen idee waar dit topic precies hoort, maar dit lijkt me een goede plek...

edit:
ik bedenk me dat ie ook wel in internet en telefonie had gemogen 8)7 , stom stom stom..

[ Voor 7% gewijzigd door inXs op 13-02-2003 14:54 ]

superB

Verwijderd

uhum . als je niet veel thuis bent kun je het toch ook op het postkantoor halen?
mjah. slechte ervaring daarmee?
mijn enige slechte ervaring is dat ik een x terug had gestuurt en had ingevult dat het bedrijf de vezendkosten moest betalen , maar uiteindlijk moest ik alle verzendkosten betalen

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je niet thuisbent kun je je remboursbestelling gewoon een dag later op het postkantoor ophalen hoor :) Acceptgiro doen niet veel winkels met dure spullen en met alleen een bankrekeningnummer kunnen ze al helemaal niks, dus wat je daar mee wil snap ik niet.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:28

inXs

known as inXs

Topicstarter
Naja ik heb al 3 keer gehad met rembours dat ze gewoon het verkeerde bedrag van me wouden.. Dus moest ik 3 nog een week of 2 wachten voordat alles weer geregeld was... Maar op het postkantoor dus? Hoe werkt dat dan? komen ze dan langs en als er dan niemand thuis is dan brengen ze het langs het postkantoor? Of is er ook een optie om het meteen langs het postkantoor te laten brengen?

superB

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Dit kun je beter in SG vragen. Hoewel hetgeen jij wilt kopen geheugen is betreft de vraag hier iets non-technisch. Overigens is er niks mis met rembours, ik zweer er bij; niks vooruitbetalen en gewoon ff lang postkantoor (want hier is ook nooit iemand overdag thuis) :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.