Toon posts:

goede goedkope met veel geheugen mp3 speler?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

kan je eens een aantal mp3 spelers noemen die goed zijn van kwaliteit
niet te duur en veel geheugen of met geheugen uibreidbaar maar vanwat het uitbreidbare geheugen ook niet te duur is

nathalie :r

Verwijderd

Topicstarter
oh ja, en ook niet te groot
ik zou hem graag in mijn broekzak kunnen steken

Verwijderd

Mjah, moet het per se met geheugen chips zijn dan ?

Ik heb zelf al wel een behoorlijk lange tijd een phillips Expanium met 8cm cdtjes.
Ben best wel goed tespreken over deze mp3 speler.
En aangezien ik toch always wel in baggy pants rond stamp maakt de grote me nooit zoveel uit van cd/mp3 speler.

Ennuh hij past ook gewoon in een normale broekzak.

Ik neem aan dat deze mp3 speler op dit moment best wel betaalbaar is geworden, aangezien de opvolger d8 ik uit was.

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 14:25

JaWa

zie hier een icon

alles wat op smartmedia werkt.. creative nomad IIc niet duur meer2e hands en werkt op 1 AA en smart media kaartjes..
Verder geen ik dit topic niet zoveel kans omdat dit gwoon simpel zoekwerk is. En er mo3 speler topics zijn

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Probeer zelf eens wat vooronderzoek te doen. Je mag best een topic starten als je wat vraagjes hebt, maar het minste wat je kunt doen is zelf eens op zoek te gaan wat er zoal op de markt van mp3spelers is. De FAQ van GT en de search op GoT kunnen je daar al aardig mee op weg helpen.

Verder wil ik je even attent maken op de edit knop, waarmee je je startpost kunt editen. En let een beetje op welke smilies je gebruikt, de smiley in je startpost lijkt me nou niet echt passen in de context ;)

Kortom, als je wat dingetjes zelf hebt opgezocht, en je hebt van daaruit wat vraagjes, kun je best een topic starten met een mooie topicstart om te laten zienw at je zelf al gevonden hebt en welke vragen je voor je keus hebt.

[ Voor 19% gewijzigd door LuNaTiC op 13-02-2003 14:49 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.