Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
uhh het lijkt mij dat je best wel groote storing krijt, als je een inverter heb liggen ff aansluiten en dan bij je moinitor houden
find out yourself.....
find out yourself.....
Verwijderd
probeer wat aluminiumfolie om je converter te wikkelen..Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 14:41:
uhh het lijkt mij dat je best wel groote storing krijt, als je een inverter heb liggen ff aansluiten en dan bij je moinitor houden
find out yourself.....
LET OP!!! alleen dat doen als er ook een krimpkous of een plastig omhulseltje omheen zit!!!!!
Want de op pootjes onderop een invertor staat een behoorlijk hoge spanning.. Dus alleen doen als die geisoleerd zijn.Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 15:07:
[...]
probeer wat aluminiumfolie om je converter te wikkelen..
LET OP!!! alleen dat doen als er ook een krimpkous of een plastig omhulseltje omheen zit!!!!!
of de draadjes verlengen??
Ik heb ooit eens een ccfl in mun monitor gezet incl. invertor en dat stoorde behoorlijk jah.
Ik heb ooit eens een ccfl in mun monitor gezet incl. invertor en dat stoorde behoorlijk jah.
Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II
Pagina: 1