Toon posts:

vigor 2200E icm wanadoo Utrecht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die dit werkend hebben in Utrecht ?? En dan gaat het om het volgende : Een witte kabelmodem (motorola) die gaat naar een Draytek vigor 2200E daar zitten 2 pc's en een hub op aangesloten. Pc's draaien allemaal op win98se. Ik heb de handleiding van draytek zelf gevolgt en dus ook de firmware opdate gedaan naar versie 2.3 De router maakt een verbinding maar er gaat wel data weg maar er komt niets terug. Het gaat hiet dus niet om een pppoe verbinding maar om een Wanadoo-kabel (L2TP) met Motorola SURFBoard SB4200E EuroDocsis modem verbinding. De verbinding werkt wel als ik er de router tussen uit haal en hem rechtstreeks om mijn laptop aansluit en een vpn verbinding maak, maar dit is dus niet de bedoeling het moet werken met een router. Ik ben dus opzoek naar iemand die hier een oplossing voor heeft evt andere router maar welke dan?? of iets anders.

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

zie post van deze gebruiker Verwijderd in "Router voor Casema via Eurodocsis (moto"

hij heeft het op dezelfde manier an de praat als jij, maar ogenschijnlijk zonder het probleem. Lijkt me verstandig om ff configsettings met elkaar uit te wisselen.

edit:

check de settings hier: http://www.draytek.nl/router/extra/casemawanadoo.html

[ Voor 16% gewijzigd door aardbeix15 op 13-02-2003 15:38 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.