pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
die 1k bedoelen ze 1024 adressen mee, is meer dan zat meestal
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
offtopic:
Wat heb jij dan voor een vage ondertitel onder je naam staan.
Hij komt op mij als niet echt vriendelijk over, daar wou ik effe vragen wat je er precies mee bedoeld. Ik hoop dat je het niet zo bedoeld zoals het op mij overkomt.
Of ben je Fatass lid van clan DDD?
Dat zou leuk zijn een clan met mijn nick als naam. (heb mijn nick al sinds ik Q1 speelde)
Wat heb jij dan voor een vage ondertitel onder je naam staan.
Hij komt op mij als niet echt vriendelijk over, daar wou ik effe vragen wat je er precies mee bedoeld. Ik hoop dat je het niet zo bedoeld zoals het op mij overkomt.
Of ben je Fatass lid van clan DDD?
er heeft er een ddd in ze naam en hij denkt dat het over hem gaat hoe triest kan je zijn!
maar aan 1k heb je genoeg hoor daar kunnen aardig wat mac adressen in
DDD is inderdaad mn clan.
Helaas heb jij hem eerder:(
De clan bestaad sinds Q2
Helaas heb jij hem eerder:(
De clan bestaad sinds Q2
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Waarom zou dat triest moeten zijn dan?Op woensdag 15 november 2000 22:02 schreef reapher het volgende:er heeft er een ddd in ze naam en hij denkt dat het over hem gaat hoe triest kan je zijn!
Was mee nieuwsgierigheid. En jou reactie is wel een beetje overdreven vind ik. Ik triest, kom op zeg.
Pagina: 1