hoeveel mac-adressen kan een switch opslaan in 1k?

Pagina: 1
Acties:

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 14:29

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Topicstarter
Het lijkt me duidelijk .. ik ben dus op zoek naar een switch en ik weet al ongeveer wat ik wil hebben.
Er rest me alleen nog een vraag, dat probleem met die MAC-adressen, er staat vaak 16k of 1k voor opslag en ik vroeg me af hoeveel er nu opgeslagen kan worden.

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• shadax
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
6 bytes per mac adres heb je nodig

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:13
die 1k bedoelen ze 1024 adressen mee, is meer dan zat meestal

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:44
offtopic:
Wat heb jij dan voor een vage ondertitel onder je naam staan.

Hij komt op mij als niet echt vriendelijk over, daar wou ik effe vragen wat je er precies mee bedoeld. Ik hoop dat je het niet zo bedoeld zoals het op mij overkomt.

Of ben je Fatass lid van clan DDD? :) Dat zou leuk zijn een clan met mijn nick als naam. (heb mijn nick al sinds ik Q1 speelde)

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

er heeft er een ddd in ze naam en hij denkt dat het over hem gaat hoe triest kan je zijn!

maar aan 1k heb je genoeg hoor daar kunnen aardig wat mac adressen in

Click hier niet

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:13
DDD is inderdaad mn clan.
Helaas heb jij hem eerder:(
De clan bestaad sinds Q2

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:44
Op woensdag 15 november 2000 22:02 schreef reapher het volgende:er heeft er een ddd in ze naam en hij denkt dat het over hem gaat hoe triest kan je zijn!

maar aan 1k heb je genoeg hoor daar kunnen aardig wat mac adressen in
Waarom zou dat triest moeten zijn dan?
Was mee nieuwsgierigheid. En jou reactie is wel een beetje overdreven vind ik. Ik triest, kom op zeg. :)
Pagina: 1