Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[JAMMA] - compu er in

Pagina: 1
Acties:

• DJ-Anubis
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik wil graag in mijn jamma arcade kast een compu zetten om mame erop te draaien. Ik heb al aardig wat internet pagina's gevonden die dit ook gedaan hebben, maar allemaal maken ze gebruik van de 'J-PAC' van ultimarc.
Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.ultimarc.com/images/jpachi.jpg

Nu wil ik dus ook mijn computer er aan hangen maar niet met een $85,- kostende j-pac. :|
Iemand een pagina of ervaring met het zelf bouwen van zo'n connector of waar ik goedkoper zo'n ding kan halen? :?

"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Je wil dus een PC met mame erop in een arcadekast zetten
wat doet dat kaartje precies dan?? de aansturing van de josysticks?

als je op www.hanaho.com kijkt, zie je verschillende links naar mensen die het ook gedaan hebben idd, maar die hebben zelfd de kast gemaakt en geen jamma kast gebruikt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-11 15:28
SGD -> CME :)

There is no magic.

• DJ-Anubis
The Will, oh sorry :) zag in de search juist zo'n topic naar Spielerij verplaatst worden ;) dus vandaar

• DJ-Anubis
-=BoKKiE=- schreef op 13 februari 2003 @ 13:43:
Je wil dus een PC met mame erop in een arcadekast zetten
wat doet dat kaartje precies dan?? de aansturing van de josysticks?
Joysticks idd, maar ook je vga video signaal wordt je jamma systeem ingepompt.
als je op www.hanaho.com kijkt, zie je verschillende links naar mensen die het ook gedaan hebben idd, maar die hebben zelfd de kast gemaakt en geen jamma kast gebruikt
Juist, ik heb een jamma kast met maar 2 pcb's (puzzle bobble en world cup '90) dus als ik een compu zegmaar als soortvan pcb eraan kan hangen lijkt me dat het handigst (dan kan ik ook nog gewoon pcb's erin stoppen).

• BCM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 15:35

BCM

Als ik me niet vergis is er een manier om je VGA signaal op de pit van de Arcade kast aan te sluiten zonder dat printje... (staat vast ergens op internet) Je joystick en buttons ken je dan op en joystick poort (of de toesten van een toestenbord) plaatsen.

De aansluitingen van een Jamma header, en de schema's zijn vast wel te vinden.

Cedo Nulli

• DJ-Anubis
Ik heb internet nou helemaal uitgekamt (bij wijze van spreken dan). Direct op de pit kan idd wel. Maar, dit vind ik persoonlijk een beetje te riskant (omdat er toch zo'n 20.000 a 30.000 volt in zo'n ding rondzweeft).
Wat ik dan wel kan doen is zo'n bordje zelf maken (is niet echt moeilijk als ik het zo zag). Weet iemand misschien waar ik een jamma fingerboard kan vinden? Zo een dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.mameworld.net/pc2jamma/images/fboard.jpg
Ding heet ook wel een "28 way 0.156" fingerboard"

[ Voor 8% gewijzigd door DJ-Anubis op 14-02-2003 00:17 ]

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik wil zo'n kast hebben! Wat kosten die dingen gemiddeld? (ik kan met mijn handjes bijna alles maken wat m'n ogen zien, dus het mag echt een afgeragde bak zijn, zolang de monitor nog maar goed is)

• DJ-Anubis
sebastius, ja ik heb geluk gehad ik heb een volledig werkende kast (met 2 pcb's) op de kop getikt voor 25 euro :)
Niet gek dacht ik zo (met ook nog een reserve joystick panel (alles werkend) en een extra coin ding).

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

DJ-Anubis schreef op 14 February 2003 @ 00:28:
sebastius, ja ik heb geluk gehad ik heb een volledig werkende kast (met 2 pcb's) op de kop getikt voor 25 euro :)
Niet gek dacht ik zo (met ook nog een reserve joystick panel (alles werkend) en een extra coin ding).
Wow, doe mij ook zoiets :P

• DJ-Anubis
;) goed kijken op marktplaats en aanverwanten ... daar is deze ook uiteindelijk vandaan gesnoept

Pagina: 1