Toon posts:

Laptop met rabobank USB paslezer te weinig power.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop met twee USB poorten. Maar zodra ik de usb paslezer van de rabobank eraan hang dan doet ie niks. Ik heb toen naar de rabobank gebeld en die vertelde mij dat er een extra USB adapter tussen moet hangen? :?

Snap ik ier iets niet, of bestaan de apparaatjes gewooN?

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik denk dat ze een USB Hub met ingebouwde voeding bedoelen. Die kan je gewoon kopen bij een computerwinkel.

Verwijderd

Topicstarter
Leveren die dan wel meer stroom ofzo dan die in je laptop? Ik las net dat die usb poorten 500mA leveren. Is dat te weinig voor een paslezer?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 13:16 ]

• BCM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:36

BCM

Eeehhh een interne USB poort levert meestal niet meer dan een 50 mA. Mocht het echt sterk zijn moet je een PowerHub nemen. Die kunnen meestal meer leveren.

Cedo Nulli

Verwijderd

Topicstarter
een powerhub? Die levert dus wl meer power voor de kaartlezers van rabobank?

Verwijderd

Je moet gewoon een actieve hub er tussen doen.

Verwijderd

Topicstarter
powerhub, actieve hub? Ik moet dus gewoon een USB hub hebben die ik via 220 aan moet sluiten en via een van de usb poorten van de laptop?

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 13:46:
powerhub, actieve hub? Ik moet dus gewoon een USB hub hebben die ik via 220 aan moet sluiten en via een van de usb poorten van de laptop?
Yup :)

Assume there are no rules and it's one big free for all

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-08 13:37
ja laptop usb poorten leveren over het algemeen te weinig spanning voor externe apparaten, denk aan usb hhd's etc. dus inderdaad een active hub kopen is een oplossing, of voor de duurde oplossing gaan je laptop omruilen en een acer kopen, die leveren wel meer amp. op de usb poorten :D
Pagina: 1