Tierelier
Is het duidelijk zo?
Of moet ik meer info geven??
Of moet ik meer info geven??
Tierelier
wat zegt de helpfunctie. meestal staat daar toch erg duidelijk beschreven hoe je een back-up script in elkaar moet zetten met voorbeelden en hele mikmak.
De help functie van RSM heeft het wel over mounten, alleen weet ik niet of dat het gewenste resultaat geeft....
Ik krijg dat mounten ook niet voor elkaar de server waar ik het op moet testen is een server met een tape loader met 6 DDS tapes erin, dus ik weet niet precies welke switches en benamingen ik moet gebruiken.
Is er niemand die dit ook ooit heeft geprobeerd?
Ik krijg dat mounten ook niet voor elkaar de server waar ik het op moet testen is een server met een tape loader met 6 DDS tapes erin, dus ik weet niet precies welke switches en benamingen ik moet gebruiken.
Is er niemand die dit ook ooit heeft geprobeerd?
Tierelier
dus niemand die hier iets van weet, OK
toch bedankt
toch bedankt
Tierelier
Verwijderd
voor kleine ondernemingen wordt ook wel dit script gebruikt
Met dit script backupt ie gewoon het tapeje vol, ongeacht of hier wat op staat, en of deze wel/niet bestaat in het RSM.
waarbij volgens mij de /um staat voor unused media.C:\WINNT\system32\NTBACKUP.EXE backup "@C:\WINNT\Profiles\Administrator\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows NT\NTBackup\data\test.bks" /n "Volledige Backup" /d "Volledige backup" /v:no /r:no /rs:no /hc:on /m normal /j "test.job" /l:s /um /p "DLT"
Met dit script backupt ie gewoon het tapeje vol, ongeacht of hier wat op staat, en of deze wel/niet bestaat in het RSM.
ja, en als je dus een gebruikte tape hebt?
Tierelier
Verwijderd
dan tape't ie daar gewoon over heen, ik werk nu al 2 maand met dit script, werkt perfect!JorisdeKloris schreef op 19 February 2003 @ 12:58:
ja, en als je dus een gebruikte tape hebt?
Pagina: 1