Jajaja alweer een topic over dit onderwerp.
Tis al vaak voorgekomen dat zag ik ook met de search , maar toch kon ik mijn vraag niet vinden (waarschijnlijk omdat alle topics al best oud waren)
morgen kan ik mijn stomme systeem inruilen
celeron800+i810e
tegen een
abit kt7a+duron900+creative128
goede deal
lijkt me ...ok dat was dus me verhaal
nu mijn vraag.
Ik weet dat het om een revisie 1.0 van de KT7A gaat
er gaat ook een athlon xp op ( getest met een 0,18 athlon xp 1900+ zonder rare kuren)
maar nu dan :
1) tot hoever kan ik er een xp (0,18) instoppen ? 2200+ ? of nog verder?
2) passen er ook 0,13 (t bred core) erop?
please aub alleen ervaringen.....ik ben vele sites afgeweest (hordocp , toms etc etc), maar daar vond ik alleen info over de dat er support was voor 0,18 en niet echt specifiek over de 0,13
laat dit de allerlaatste topic zijn over de KT7A waarin nu alles duidelijk wordt
Tis al vaak voorgekomen dat zag ik ook met de search , maar toch kon ik mijn vraag niet vinden (waarschijnlijk omdat alle topics al best oud waren)
morgen kan ik mijn stomme systeem inruilen
celeron800+i810e
tegen een
abit kt7a+duron900+creative128
goede deal
nu mijn vraag.
Ik weet dat het om een revisie 1.0 van de KT7A gaat
er gaat ook een athlon xp op ( getest met een 0,18 athlon xp 1900+ zonder rare kuren)
maar nu dan :
1) tot hoever kan ik er een xp (0,18) instoppen ? 2200+ ? of nog verder?
2) passen er ook 0,13 (t bred core) erop?
please aub alleen ervaringen.....ik ben vele sites afgeweest (hordocp , toms etc etc), maar daar vond ik alleen info over de dat er support was voor 0,18 en niet echt specifiek over de 0,13
laat dit de allerlaatste topic zijn over de KT7A waarin nu alles duidelijk wordt