Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
HODL
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
beetje rare vraag, kun je net zo goed vragen waarom ajax geen voetbal elftal opsteltYakuzA schreef op 13 February 2003 @ 12:59:
waarom converteer je de stats niet naar een .png oid ipv .jpg ???
* _DPC_Scorpion is nogsteeds van mening dat hiervoor gewoon iemand met HTML rechten de dpch moet posten maargoed dit is beter iets dan niets
en bij theforum is down mogen de pics niet groter zijn dan 50 kb vandaar
nee nec is lekker
[ Voor 20% gewijzigd door _DPC_Scorpion op 13-02-2003 14:26 ]
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Verwijderd
Ben ik het wel mee eens maar ja wie moet dat gaan doen dan?_DPC_Scorpion schreef op 13 February 2003 @ 14:24:
tja ik weet het dit was ff een snelle aktie
* _DPC_Scorpion is nogsteeds van mening dat hiervoor gewoon iemand met HTML rechten de dpch moet posten maargoed dit is beter iets dan niets
offtopic:
nee nec is lekkerHersi en Neeskens en Hesp zijn wel goed die hebben een Ajax verleden
Trouwens je was me vandaag mooi voor, ik kan de stats nog wel posten hoor!
Ik ben razend benieuwd... ik heb iig geen reserves... gewoon doorgeflushed... ik ga dus stilletjes in een hoekje zitten afwachten... met mijn hoofd tussen mijn knieën... ivm het donderende koeiegeweld wat morgen gaat losbarsten (dat hoop ik tenminste
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Mag toch wel wat flushen

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
idd helemaal mee eens. Want dit ziet er natuurlijk niet uit he_DPC_Scorpion schreef op 13 February 2003 @ 14:24:
tja ik weet het dit was ff een snelle aktie
offtopic:
nee nec is lekkerHersi en Neeskens en Hesp zijn wel goed die hebben een Ajax verleden
Er zal vast wel iemand zijn die dit wil doen, Toch???
Officieel word Muon niet ondersteunt door de DPC-crew, vandaar dat er geen html-poster is die de DPCH post en moet het met plaatjes.E-jey schreef op 13 februari 2003 @ 22:31:
[...]
idd helemaal mee eens. Want dit ziet er natuurlijk niet uit he![]()
Er zal vast wel iemand zijn die dit wil doen, Toch???
Voor het hostingprobleem is er wel leen leuke oplossing te vinden. Maak gewoon een gratis Lycosaccount aan en plant daar alles op. Geef alle Muon DPCH-poster de inlog-gegevens en iedereen is te vreden. Voor het maken van mooie screenshots kan je trouwens het beste SnagIt gebruiken. Je kan hiermee precies selecteren wel deel van je scherm je wilt hebben en ook nog eens bepalen in welk formaat (gif, png of jpg) het opgeslagen moet worden. Je kan imo het beste GIF's gebruiken.
Just my 2 €-cents
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Maar de stats hebben maar 11 kleuren (volgens PSP, ik heb ze niet nageteld), dus GIF zou best kunnen, maar ja, alleen al uit principiele redenen is PNG te prefereren.MetalRush schreef op 14 February 2003 @ 01:27:
GIF is maximaal 256 kleuren... beste dus om het in .png of .jpg te doen... waarbij wel gelet moet worden op de kwaliteit van het plaatje (bij opslaan).
Just my 2 €-cents
Bij dit soort vrij strakke plaatjes is GIF/PNG altijd te prefereren boven JPG. Net even een testje gedaan. Met GIF en PNG wordt een plaatje ongeveer 7 a 8 KB, met JPG (quality 20 in PSP) 40 KB en heeft een zichtbare lagere kwaliteit.
Zijn jullie iets anders gaan doen? Gaat heel NEC nu weg?
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
hoeveel is hetJack Flushell schreef op 14 februari 2003 @ 09:34:
Nu ik toch helemaal gestopt ben hiermee... wie wil mijn punten hebben?
Maximum effort - Deadpool
Verwijderd
is geen nieuws, we zijn al meer dan een maand weg .. doen ogr25Jiriki schreef op 14 February 2003 @ 10:33:
He, da's jammer. Twee man gestopt, net nu het weer lekker gaat.
Zijn jullie iets anders gaan doen? Gaat heel NEC nu weg?
Nou ja, suc6 daar.
Ik blijf nog even Muon-en, ik vind het wel gezellig dat je met drie PC-tjes ook aardig mee kunt doen...
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Stil ??? Afgelopen 5 dagen ruim 6 miljard uitgepoept !X-G schreef op 14 February 2003 @ 08:59:
Hmmm. lol. Waarom is duke de laatste tijd zo stil? Of lijkt dat maar zo?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
opluchting zeker na zown verstopping?DukeBox schreef op 14 February 2003 @ 10:59:
[...]
Stil ??? Afgelopen 5 dagen ruim 6 miljard uitgepoept !
Maximum effort - Deadpool
Later nog maar eens proberen, hebben ze het te druk mett alle DPC flushers oid?
Bleek dat ik Zonealarm AAN moest zetten om het te laten werken... Erg wazig dus, maar we zijn dus weer 250 results rijker. ^_^
[ Voor 55% gewijzigd door WhiskyPhreak op 14-02-2003 11:33 . Reden: opgelost ]
(van IRC)
[11:26] * ingo 's results.txt is 0kb (flushed?) (0 weighted ptc's (0 average (1 results)), Muon v4.21b ([DPC]Team WAU), Muon Thingy v2.4 by Unix (no autosend/priority Background)
is trouwens voorlopig het laatste wat ik flush voor muon, ik kom wel weer terug als de nieuwe versie er is.
/me is folding@home
[ Voor 77% gewijzigd door Ingmar op 14-02-2003 11:33 ]
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Hehe, goed bezig indeed!DukeBox schreef op 14 February 2003 @ 10:59:
Stil ??? Afgelopen 5 dagen ruim 6 miljard uitgepoept !
Inderdaad, en lekkere flush inderdaad. Toch bijna biljoentje!Jiriki schreef op 14 February 2003 @ 10:41:
Is mij helaas niet opgevallen, ik ben ook een tijdje weg geweest. Maar met de MF van vandaag was dat geen probleem![]()
Nou ja, suc6 daar.
Ik blijf nog even Muon-en, ik vind het wel gezellig dat je met drie PC-tjes ook aardig mee kunt doen...
Ga ik niet meer redden vandaag benk bang
Verwijderd
Ik heb altijd gif gebruikt en dat werkt prima.MetalRush schreef op:
GIF is maximaal 256 kleuren... beste dus om het in .png of .jpg te doen... waarbij wel gelet moet worden op de kwaliteit van het plaatje (bij opslaan).
Just my 2 €-cents
Verder maakte ik de plaatjes met Meazure, heel handig progje.
Ik kan helaas morgen de stats niet maken, ben er namelijk niet, dus als iemand anders het wil doen?
Verder nog veel plezier met de MF. Van mij vandaag geen flush, zit al een week of 3 bij E@H (in m'n eentje
Verwijderd
En dat is jammer want er is hier veel meer "flush" geweld dan ergens anders.Heineken schreef op 13 februari 2003 @ 23:37:
[...]
Officieel word Muon niet ondersteunt door de DPC-crew, vandaar dat er geen html-poster is die de DPCH post en moet het met plaatjes.
.
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 17:33 ]
Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 14:15:
[...]
En dat is jammer want er is hier veel meer "flush" geweld dan ergens anders.
Ik neem aan dat je het dan niet over het aantal flushers hebt.
DPCH 12-2: 10 flushers
DPCH 11-2: 8 flushers
DPCH 09-2: 6 flushers
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Verwijderd
NeeMobster schreef op 14 februari 2003 @ 18:03:
[...]
Ik neem aan dat je het dan niet over het aantal flushers hebt.
DPCH 12-2: 10 flushers
DPCH 11-2: 8 flushers
DPCH 09-2: 6 flushers
En al die dagen zat ik er bij
Wel over de strijdt tussen ars en dpc.