[GC/PS2/XBOX] Mortal Kombat : Deadly Alliance

Pagina: 1
Acties:

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-01 09:14
Ik zag nog geen groot topic staan over de nieuwste versie van deze meesterlijke vechtgame, dus ik denk maken die hap :) Een introductie lijkt me vrijwel onnodig, iedereen kent Mortal Kombat wel :)

Wie heeft hem al? Hij is eigenlijk morgen pas uit maar ik had hem gister al, hij lag gewoon bij de Bart Smit :D Ik vind het echt een ubercool spel.

Wat screenies :
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mortal_kombat2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mortal_kombat3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mortal_kombat4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mortal_kombat5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mortal_kombat6.jpg

Wie is jullie favoriet ? Ik speel altijd met sub zero, vooral zijn nieuwe "blade" is in deze versie erg gaaf _/-\o_

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-01 16:40

zAo

GPLv2 Fanboy

Het is voor mij echt jaren geleden dit man! Ik speelde MK2 alleen, maar dan wel tot de toetsen eruitvallen :)

Ik speelde vaak met Barakka, maar die is later niet meer gesignaleerd geloof ik :(

Ik ben benieuwd wat het wordt. Wanneer is de release?

• Jan_V
  • Laatst online: 22:52
Kheb de demo van OPM2 gespeeld.
Het was idd wel een leuk spel, maar daar zijn er zoveel van.......en ik wil op het moment niet te veel geld uitgeven aan spellen waar ik toch niet echt tijd voor heb om uit te gaan spelen

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

Subzero rulez ja :D
ik heb hem op de xbox

alleen alles gaat zo langzaam vind ik ... (dat slaan enz)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 09:52 ]

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

heb hem ook al een week of 3 liggen. Net niet is mijn mening. Hoewel hij er wel cool uitziet gaat het me net allemaal te langzaam en mist het een beetje de sfeer van de vorige mk series. Maargoed.. ik ben ook ouder geworden dus dat kan ook het probleem zijn ;)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• Thomaszki
zAo schreef op 13 februari 2003 @ 09:38:
Het is voor mij echt jaren geleden dit man! Ik speelde MK2 alleen, maar dan wel tot de toetsen eruitvallen :)

Ik speelde vaak met Barakka, maar die is later niet meer gesignaleerd geloof ik :(

Ik ben benieuwd wat het wordt. Wanneer is de release?
Hij is morgen uit, op valentijns dag :) Je kunt hem overingens nu al halen bij de Bart Smit ofzo...

Verder vind ik juist de sfeer wél goed, beter als 4 IMO :)

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

^MRT schreef op 13 February 2003 @ 10:11:
[...]

Hij is morgen uit, op valentijns dag :) Je kunt hem overingens nu al halen bij de Bart Smit ofzo...

Verder vind ik juist de sfeer wél goed, beter als 4 IMO :)
Ik ga de haatgevoelens ff testen in mijn vriendin, leuk Valentijnskado toch? :P

• anandus
  • Niet online
Ik had hem in November al.. vond hem in het begin meesterlijk maar later begon hij echt irritant te worden zeker omdat er maar 1 fatality per character is en geen (herhaal: GEEN) stage fatality's terwijl dit wel belooft was ... ze zeggen: tijdgebrek.. ze hebben dus 4 jaar over deze game gedaan he .. sorry maar dit is geen topper helaas (en ik ben groot mk fan... mk3 uitspelen op arcade met 1 gulden :P )

greetz.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-01 12:53

Phydomir

Dennis

Ga uhm denk ik wel kopen, maar zorg wel dat ik dat bij de FRS doe, is ie na 2 weken nog niet te pruimen dan ruilen we uhm lekker om voor een andere game :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-01 08:50

bAdmuTs

mAzE

Heb de demo gespeeld en moet zeggen, ziet er vet uit maar is te slow

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09-2025
Ja, ik heb hem op de ps2 en op de xbox. Ten eerste vond ik hem lekkerder spelen op de ps2 dan op de xbox maar dat zal wel aan mij liggen. (verder speel ik meer op de xbox) En ook ik vind het op beide consoles te langzaam gaan. Vergeleken met de andere vecht toppers op de consoles. tekken/3/4 virtua fighter of doa3.
my 2$

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmm * KeeZ vind tekken erg traag, MK:DA daarentegen juist niet....

Deze plek is te koop.

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Tekken 3 op de PSX1 vond ik snel genoeg, maar ik dah dan ook de JAP :+ versie, die was al een stuk sneller.

Als ik dit zo hoor, is MK weer een game die mooi oogt, maar die na no-time in de kast ligt. Ik ga hem dus ook niet komen :O

Verwijderd

MK:DA heb ik al 3 weken ofzo voor op de xbox. Ik vind em Geweldig _/-\o_ . Ik vond em in het begin ook traag. Maar wanneer je meer speelt dan bouw je ook meer combos enzo en komt het allemaal goed. Ik speel altijd multiplayer en dat is wel uber.

Ik vind DOA3 maar een slome game en best saai vergeleken met MK:DA. En ik vind die 3 vecht stijlen wel mooi uitgewerkt. De fatalities zijn ook wel mooi maar wat moeilijker om uit te voeren.

Ik heb alle characters maar ik vind Scorpion toch het leukst. De beste vechter vind ik Quan Chi. Met hem win je echt alles.

Kwa snelheid vind ik tekken3 nog het beste. En kwa multiplayer (met 4 man) is doa3 een mooie oplossing alhoewel dat niet zo veel fun is als MK:DA (alhoewel je deze maar met 2 spelers kan spelen).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 11:15 ]

• Thomaszki
Ik vind juist tekken games zoals TTT minder, omdat ze trager zijn. Ik moet eerlijk toegeven dat ik de JAP versie nooit gespeeld heb, en die schijnt veel beter te zijn door zijn hogere snelheid enz. :)

Maar ik vind zelf dat MK weer helemaal terug is, wel jammer inderdaad dat je maar één fatality per poppetje hebt... maarja die nieuwe technieken met 3 vechtstijlen per fighter is wel weer gaaf genoeg om dat te doen vergeten. :)
Pagina: 1