Toon posts:

X box 2 in aan tocht

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Bill Gates over uitbreidingen Xbox 2;
wat vind jij hier nu van ........

Mijn opinie ... en dit is dus een spelletjes computer :?

ik vind de x box flop heden gewoon geen spel computer je koopt een
spelcomputer om de spelletjes en niet voor de dvd speler en de harde schijf enzo shees koop dan gewoon een pc |:(
Jah sorry hoor maar daar moet ik nou ech een partij van :r :r :r :r :r :r

Bill gates geef het nou op want je kunt geen console bouwe en nintendo overkopen gaat je al helemaal niet lukken want die verkopen niet aan jan snol ;) :) :*) >:) })

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 05:50 ]

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

erm.... iets minder flame aub.

de harde schijf is nodig voor xbox live, savegames, en is erg handig naar mijn mening, en is ook verkrijgbaar voor de ps2, waarbij de ps2 ook nog een dvd speler is, dus dan zou de ps2 ook geen console zijn...

Bill gates heeft laten zien juist wel te weten hoe je een console moet bouwen, ik vind het een pracht apparaat, schitterende games (Halo :P ) en het is nooit de bedoeling geweest om nintendo over te kopen.

Je hoeft niet alles wat van microsoft niet direct een suc6 is helemaal af te gaan kraken, ik voelde me van jouw commentaar in het begin iets aangevallen, wees voorzichtig volgende keer aub.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-01 12:25
Met zo'n topicstart hoeft het voor mij eigenlijk niet. Als je hier serieus over wil discussiëren, start dan een topic met een normale topicstart.

There is no magic.

Dit topic is gesloten.