"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Volgens mij komt er een draadje tegen de FAN aan of de FAN is brak. Hierdoor kan deze niet zo goed werken en dit heeft ook als gevolg een ietwat hogere temperatuur. Als ik jou was zou ik terug gaan met de voeding als deze zo geleverd is, dit hoort dus niet.
Ik heb zelf ook een 300W geval in een kast hier hangen en die dingen zijn opzich erg stil.
Ik heb zelf ook een 300W geval in een kast hier hangen en die dingen zijn opzich erg stil.
een garantie geval, want dit hoort niet.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Verwijderd
terugbrenge idd
kan ook zijn dat hij zo warm wordt omdat alle hardware die in de case zit enorm warm word en als dan enkel in de voeding een fan zit dan moet die dus ook alleen al die warmte naar buiten blazen
kan ook zijn dat hij zo warm wordt omdat alle hardware die in de case zit enorm warm word en als dan enkel in de voeding een fan zit dan moet die dus ook alleen al die warmte naar buiten blazen
Dat is dan duidelijk
Bedankt allemaal!
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs