[Power Supply] Voeding te heet en luidruchtig?

Pagina: 1
Acties:

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Hola,

Ik heb sinds kort een nieuwe kast + voeding (nou ja, de rest is eigenlijk ook nieuw ;)). Het is een Chieftec Dragon DG-01W en daar zit een standaard Chieftec 300W voeding bij. Nu is het probleem, tenminste ik denk probleem, dat de voeding erg luidruchtig is; beetje een vaag geluid is het, ik weet niet goed hoe het te omschrijven. Het staat hier in een wav file (http://www.euronet.nl/users/mkools/voeding.wav).
Het andere probleem is dat de voeding naar mijn mening erg heet wordt. Dit is op de kast voelbaar, en de fan aan de achterkant slaat flink hete lucht uit.

Nu heb ik geen idee of dit allemaal normaal is, als dat niet normaal is wat heb ik fout gedaan?? Ik heb alles gewoon netjes aangesloten, enige wat ik me kan bedenken is dat er te veel aanhangt ofzo (specs staan in werkbak link in sig).

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Volgens mij komt er een draadje tegen de FAN aan of de FAN is brak. Hierdoor kan deze niet zo goed werken en dit heeft ook als gevolg een ietwat hogere temperatuur. Als ik jou was zou ik terug gaan met de voeding als deze zo geleverd is, dit hoort dus niet.

Ik heb zelf ook een 300W geval in een kast hier hangen en die dingen zijn opzich erg stil.

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:57

Meneer aard

Porsche rulez!

een garantie geval, want dit hoort niet.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

terugbrenge idd
kan ook zijn dat hij zo warm wordt omdat alle hardware die in de case zit enorm warm word en als dan enkel in de voeding een fan zit dan moet die dus ook alleen al die warmte naar buiten blazen

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Dat is dan duidelijk :) Bedankt allemaal!

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs