Ik zie mezelf regelmatig een (soortgelijk) onderstaand stukje posten:
(tis maar een idee...)
P.s. De quote komt uit: [rml]RobIII in "[ Flash] Pass variabele naar .swf"[/rml]
En dan moet je voor de gein eens mijn posts achter elkaar lezen. Ik smeek gewoon bijna om een "on-topic" / "mijn-manier-gewenste" oplossing, maar ik krijg GotWeetHoeveel oplossingen waar ik niet om vraag...
Het topic is overigens wel bevredigend afgesloten
/edit/:
Hier nog zo een (is wat duidelijker voorbeeld)... [rml]RobIII in "[ vb] 10 wav files in 1 file"[/rml]
Eerste regel topicstarter: "Ik zoek/probeer een module te schrijven voor visual basic 6...."
Reply: "Tja, eigenlijk zou ik gewoon adviseren om de boel in C/C++ te bouwen. Dan kun je dat multi-soundfile makkelijk implementeren.."
Wat ik dus bedoel is dat er vaak vragen worden gesteld, en dat deze op allerlei manieren worden beantwoord, maar daar is dan niet om gevraagd. Is dit niet iets om de gebruikers eens op te wijzen?Ik ben iemand die niet van workarounds houdt. Ik word dan ook vaak helemaal simpel als ik hier @ GoT allerlei vragen beantwoord zie met andere oplossingen dan waar de topicstarter om vroeg.
Als ik een boom wil omzagen, dan vraag ik hier hoe ik dat het best doe. En dan krijg je allemaal replies met "Ik zou geen boom omzagen" of "Gebruik geen hout! Ijzer is sterker!".... Daar wordt toch niet om gevraagd? De beweegredenen van de topicstarter hoeven je helemaal niet bekend te zijn om toch een oplossing te kunnen geven.
Natuurlijk kun je iemand die de verkeerde kant op denkt de juiste richting wijzen, of iemand die iets niet snapt wat uitleg geven. Maar als iets op A moet werken, en het werkt alleen met methode B en C, dan wil ik graag weten waarom A het niet doet als het dat wel hoort te doen.
(tis maar een idee...)
P.s. De quote komt uit: [rml]RobIII in "[ Flash] Pass variabele naar .swf"[/rml]
En dan moet je voor de gein eens mijn posts achter elkaar lezen. Ik smeek gewoon bijna om een "on-topic" / "mijn-manier-gewenste" oplossing, maar ik krijg GotWeetHoeveel oplossingen waar ik niet om vraag...
Het topic is overigens wel bevredigend afgesloten
/edit/:
Hier nog zo een (is wat duidelijker voorbeeld)... [rml]RobIII in "[ vb] 10 wav files in 1 file"[/rml]
Eerste regel topicstarter: "Ik zoek/probeer een module te schrijven voor visual basic 6...."
Reply: "Tja, eigenlijk zou ik gewoon adviseren om de boel in C/C++ te bouwen. Dan kun je dat multi-soundfile makkelijk implementeren.."
[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 13-02-2003 01:30 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij