Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Sunon fans kan ik niet echt stil noemen. Heb zelf 2 80mm fans van Sunon in m'n vorige kast gehad gehad, maar dat was nog steeds herrie. Heb nu Papst en dat is heerlijk stil
Verder ben ik nu wel razend benieuwd wat je verder met je kast gaat doen, want (nofi) ik vind de kast in deze staat neit echt mooi, sorry. De Casebadges had sowieso aan de rand geplaatst (rechts): zou al een stuk minder rommelig staan. 't Is jammer dat je drives en bays nogal veel kleurverschil hebben. Doet afbreuk aan de uitstraling. Paintjob misschien
Zie maar wat je ermee doet! Het begin is er in ieder geval!
Nog even in het algemeen. Dit is natuurlijk geen mod van wereldklasse en persoonlijk denk ik dat je misschien had kunnen wachten met het posten totdat je wat meer aan je kast had gedaan. Dit is uiteraard NOFI. In dit forum verwacht men nou eenmaal wat meer spectaculairs. Tip: kun je anders nog even een close-up van de fans in je post editten? Kunnen we de afwerking nog beoordelen. Een goede afwerking scoort hier altijd!
[ Voor 24% gewijzigd door Wok op 13-02-2003 00:48 . Reden: nog een opmerking plaatsen & Tiepo's ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Iedereen koopt nu al premodded cases, kitjes, en kant en klaar meuk,enhet echte werk is er niet of nauwelijks meer bij.
Tuurlijk is moddden leuk, Heb het ook wel met veel pelzier nog gedaan, windows, logo op andere kant, 2x ccfl, Extra fan voorin , en een extra met 6kant profiel boven in, en als kroontje geheel waterkoeling.....
Moeten nog wel ergens pics rond zwerven hiero, alles is toen uitgebreid besproken.
Dit was een noodzakelijke mod, en geen, "kijk mij met me kermis bak rondhuppelen"
Waarom 2x60, ik had geen gatenzaag van 76mm, en wel een van 57mm. Dit is mijn workstation, en daar ben ik zeer zuinig op. En daarom moet het zowiesoo zeer netjes, en kan ik me geen, niet perfect ronde cirkels veroorloven, best wel simpel dus
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
sig69 schreef op 13 februari 2003 @ 00:44:
Zo dus als ik het goed begrijp heb je 2 gaten in je kast gemaakt met een rooster ervoor? Vet hoor...
Lees jij het bovenstaande stukje maar ff, en wie weet snap je het dan...
[ Voor 16% gewijzigd door PsYgHo op 13-02-2003 00:52 ]
OK, goede toelichtingPsYgHo schreef op 13 February 2003 @ 00:50:
Uhm, hehe, de tijd dat mijn case helemaal verbouwd is is verleden tijd, dat was 2 jaar geleden, toen was het nog mooi om te doen, toen was het uniek, nu niet meer.
Iedereen koopt nu al premodded cases, kitjes, en kant en klaar meuk,enhet echte werk is er niet of nauwelijks meer bij.
Tuurlijk is moddden leuk, Heb het ook wel met veel pelzier nog gedaan, windows, logo op andere kant, 2x ccfl, Extra fan voorin , en een extra met 6kant profiel boven in, en als kroontje geheel waterkoeling.....
Moeten nog wel ergens pics rond zwerven hiero, alles is toen uitgebreid besproken.
Dit was een noodzakelijke mod, en geen, "kijk mij met me kermis bak rondhuppelen"casemod.
Waarom 2x60, ik had geen gatenzaag van 76mm, en wel een van 57mm. Dit is mijn workstation, en daar ben ik zeer zuinig op. En daarom moet het zowiesoo zeer netjes, en kan ik me geen, niet perfect ronde cirkels veroorloven, best wel simpel dus
Ook heb ik niet gezegd dat je een kermis van je kast moet maken; daar houd ik zelf ook niet van. Maar een paintjob zou je kast bijvoorbeeld wat meer cachet kunnen geven.
Maar goed, ik snuffelde net in de active toics en daar kwam ik het volgende tegen:
[rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic[/rml]
Misschien had je deze mod wellicht beter in bovengenoemd topic kunnen posten.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Ik bedoel te zeggen, dat ik hem zo "puur" mogelijk wil houden. Deze pc dan.
Edit, achteraf gezien wel ja, nou ja we zien het wel hoe het loopt... Als het niveau nog verder daalt qua wat dan ook, dan geef ik dit topic aan, en vraag ik er een hangslot op.
Vinden de modjes adjes, dat het meteen maar moet, so let it bE! , sim-pel.
[ Voor 41% gewijzigd door PsYgHo op 13-02-2003 01:06 ]