Ik heb net (stom stom stom stom stom) per ongeluk een gedeelte van mijn forum weggegooid (das stom ja... ik weet het).. nu heb ik nog wel een back-up.. beetje oud, maar beter iets dan niets..
Nu vraag ik mij af of ik een bepaalde selectie gegevens kan terug zetten..
Ik heb dus 1 tabel met daarin alle posts van het forum, in die tabel staat een verwijzing d.m.v een getal waarnaar die post naar een bepaald gedeelte verwijst
tabel: post
- inhoud
- forum-gedeelte <- hier staat dat nummer dus (in dit geval een 4)
Alle posts die bij "forum-gedeelte" een 4 hebben zijn dus gedelete. In die back-up staan dus ook posts met die 4. Nu wil ik het liefst alleen de posts terug zetten waar die 4 bij forum-gedeelte staat..
Ik ben absoluut geen SQL expert laat staan kenner, dus aub niet te snel RTFM-en...
Nu vraag ik mij af of ik een bepaalde selectie gegevens kan terug zetten..
Ik heb dus 1 tabel met daarin alle posts van het forum, in die tabel staat een verwijzing d.m.v een getal waarnaar die post naar een bepaald gedeelte verwijst
tabel: post
- inhoud
- forum-gedeelte <- hier staat dat nummer dus (in dit geval een 4)
Alle posts die bij "forum-gedeelte" een 4 hebben zijn dus gedelete. In die back-up staan dus ook posts met die 4. Nu wil ik het liefst alleen de posts terug zetten waar die 4 bij forum-gedeelte staat..
Ik ben absoluut geen SQL expert laat staan kenner, dus aub niet te snel RTFM-en...