Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12430

Topicstarter
Ik had een Aerobed geleend van een kennis.
Helemaal te gek want een weekendje logeren met zo'n ding is geweldig.
Totdat ik hem leeg liet lopen en toen brakt t palletje van de leegloopklep af :'( .
Mijn vraag is weet iemand waar je onderdelen in Nedeland kan krijgen /bestellen ?
De eigen website verstuurt aleen in de VS.
(8>
Oftwel ik heb een leegloopklep nodig en zo.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

ja ik heb ook zo'n klep nodig, die van mij lekt :/

heb je telsell al gemaild/gebeld?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
0

[ Voor 100% gewijzigd door Papa Roach op 11-04-2019 20:19 ]

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Er kan een tijger op spelen, 2 sumo-worstelaars op worstelen, en meer als 10 mensen op springen... Maar et doppie breekt natuurlijk weer af... :P

Gewoon ff helpdesk van Tellsell bellen, die bestellen extra onderdelen uit Amerika.

Signature?

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
TelSell is de officiele importeur. Wehkamp, e.d. echter zijn resellers. Daar kun je het ook proberen als TelSell moeilijk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

heeft iemand hier nog meer een aerobed besteld?

ik heb er namelijk ook een (maar 2e handse gekocht) en heb zo'n klepje nodig...
nu zoek ik iemand die 'm (waar dan ook) heeft gekocht, zodat ik via hem aan een nieuw klepje kan komen... (natuurlijk met passende beloning :))

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1933

mijn tante heeft ook zo'n ding en die is lek... als je hem een nachtje laat staan dan is hij de volgende ochtend half leeg... alleen vind maar eens dat lek! vanalles geprobeerd... van zeep tot luisteren en van voelen tot het gebruiken van zo'n plastic bakje met piepschuim balletjes (om lek in je fietsband te vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-05 22:39
Nou we het er toch over hebben, is het wat? Ligt het lekker? Is hij zijn geld waard, en maakt hij geen takke herrie als je hem oplaat (de neppert van de blokker maakte iedereen in huis wakker toen ik dat ding op zolder opliet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

HermeS schreef op 14 februari 2003 @ 10:19:
Nou we het er toch over hebben, is het wat? Ligt het lekker? Is hij zijn geld waard, en maakt hij geen takke herrie als je hem oplaat (de neppert van de blokker maakte iedereen in huis wakker toen ik dat ding op zolder opliet).
een Aerobed is 10x beter dan zo'n bed van Blokker (die ik zelf ook heb), alleen nog niet perfect...

hij ligt wel lekker, maar of hij zijn prijs waard is :?
het is dat ik 'm 2e hands kon kopen, anders had ik het denk ik niet gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Anoniem: 1933 schreef op 14 februari 2003 @ 09:43:
mijn tante heeft ook zo'n ding en die is lek... als je hem een nachtje laat staan dan is hij de volgende ochtend half leeg... alleen vind maar eens dat lek! vanalles geprobeerd... van zeep tot luisteren en van voelen tot het gebruiken van zo'n plastic bakje met piepschuim balletjes (om lek in je fietsband te vinden)
kun je voor mij dan zo'n dop aanvragen? (is gratis)
mail me maar, mocht je dat willen doen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 14-02-2003 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12430

Topicstarter
Het bed ligt lekker en ik zal morgen effe tellsell bellen of ze die klep kunnen regelen.
Aleen ik heb hem geleend en ik wil hem wel weer heel teruggeven zonder vreemde constructies op de klep.
En effe een nieuwe kopen voor hun is ietsjes aan de dure kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48398

Bekend probleem zo te zien.... Das duidelijk een productfout lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-01 21:40

E-Mile

Danteezy!

Hier klinkt het geluid van een IA :) Ik heb ook een kapot klepje gehad en toen maar onderin een kast gelegd // btw die bedden liggen LEKKEEER! // maar als er wat besteld gaat worden ben ik erbij :P

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

E-Mile schreef op 18 February 2003 @ 00:53:
Hier klinkt het geluid van een IA :) Ik heb ook een kapot klepje gehad en toen maar onderin een kast gelegd // btw die bedden liggen LEKKEEER! // maar als er wat besteld gaat worden ben ik erbij :P
ik dus ook :)
ik mail TellSell wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12-2024
Anoniem: 1933 schreef op 14 February 2003 @ 09:43:
Hoe wil je een opblaasbaar bed met een lengte van 2 meter in een bakje proppen om te kijken of ie lek is ? :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 16:48

DinX

Motormuis

AlPha.BeYoNdeR schreef op 18 February 2003 @ 10:42:
[...]

Hoe wil je een opblaasbaar bed met een lengte van 2 meter in een bakje proppen om te kijken of ie lek is ? :? |:(
Zo'n bakje is zo groot als een lucifer-doosje. In dat bakje zitten piepschuim balletjes. In de wand zitten gaatjes. Met dat bakje ga je over het opgeblazen bed. Lekt er ergens iets gaan die balletjes stuiteren

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-01-2023

JEV

Jullie hebben nog geluk want volens de Telsell reclame
Aerobed loopt leeg in slechts seconden
:+ :+ Afbeeldingslocatie: http://www.crazypics.de/smilies/frech005.gif

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 719986

Hey
Ik heb dit gevonden
Want bij mij is ook het ventiel stuk
YouTube: How to Fix a Aerobed Inflatable Bed
Hier staat wat je moet doen👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-05 19:20
Bijna 13 jaar later een topic kicken. Ik vermoed dat het probleem inmiddels is verholpen ;)
Pagina: 1