atomic momberman trailer

Pagina: 1
Acties:

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:56
Ik ben op zoek naar de trailer van atomic bomberman.
Vroeger stond ie op de site van de maker: Interplay, maar daar is ie inmiddels verdwenen.
Ik heb via google wel een aantal keren een link naar het filmpje gezien, maar daar ging het ook om (de inmiddels dode) link naar de ftp van interplay.
Verder heb ik heel wat bomberman sites afgestruind en ben heel wat filmpjes tegengekomen van de originele (nintento) bomberman, maar niets van het filmpje van atomic bomberman.

Is er misschien een van de retro gamers hier die het filmpje nog ergens op zijn HD heeft staan, of een werkende link heeft naar het filmpje?

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Verwijderd

Hmm, heb wat rond geklicked op me PC. Maar nee, helaas en ook op het internet is geen trailer te bekennen. Dacht even wat gevonden te hebben, maar elke keer als ik dat dacht... dode link :(

Mail Interplay is wie weet?

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:56
das inderdaad wel een optie. zal ze dadelijk even mailen
vind het wel jammer dat ze dat filmpje verwijdert hebben....is imo het leukste spel dat ze ooit gemaakt hebben

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Kris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-01 18:50
toeval.. ben ik ook net naar op zoek.

heb hem helaas nog niet gevonden