Het is meer een indicatie dan iets anders... Het boeit ook niet zo, "inschrijven" is toch niet verplicht ofzo, maar het is wel prettig om een idee te hebben wie er allemaal komen|orion schreef op 25 March 2003 @ 16:02:
volgens mij word er op de lijst van deadinspace geen rekening gehouden dat sommige mensen anderen mee (proberen te) nem(en). Als je dit meetelt komen er ineens weer een paar bij(ofzo, denk ik
)
sorry hoor soepieSoepie schreef op 25 maart 2003 @ 00:10:
[...]
Je wordt weer bedankt bultje, ik zal het onthouden
Ohw ja niet vergeten:
* Soepie gilt en gilt en gilt en gilt (zo als dat niet genoeg is).
weer vriendjes worden
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
* Zwerver komt rechtstreeks en is dus niet op het trefpunt @ utreg CS
maar ik kom dus wel!!!!!!!!!!!!!!!! **grmbl, waarom lezen mensen hun icq niet?! Hint naar DoodInDeRuimte**
maar ik kom dus wel!!!!!!!!!!!!!!!! **grmbl, waarom lezen mensen hun icq niet?! Hint naar DoodInDeRuimte**
[ Voor 11% gewijzigd door Zwerver op 26-03-2003 09:51 ]
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
* zet icq aan * Hee kijk nouzwerver schreef op 26 maart 2003 @ 09:50:
Noted
mogen er ook vrouwtjes komen of zijn jullie eng? 
(zomertje komt dus ook, incl cliffie)
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
* moto-moi fluit onschuldigzomertje schreef op 26 March 2003 @ 12:03:
mogen er ook vrouwtjes komen of zijn jullieben ik te eng?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
pas maar op want dan ken ik je ook irl
Boe !!zomertje schreef op 26 March 2003 @ 12:03:
mogen er ook vrouwtjes komen of zijn jullie eng?
Nee tuurlijk mag je komen, dan hebben we tenminste een vrouw in het gezelschap.
Verwijderd
Hey deadinspace, sta ik al op de lijst? Laat maar, ik heb mezelf er al bijgezet
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 16:42 ]
Miscshien moet ik ook eens langskomen.. ben wel beginnende linux gebruiker maar ja.. tis NOS
.. heb meestal zaterdag's vrij dus..
(geen ontgroening plz
(geen ontgroening plz
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Of allebei
Tsk, rechtenmisbruikVerwijderd schreef op 26 March 2003 @ 16:36:
Hey deadinspace, sta ik al op de lijst? Laat maar, ik heb mezelf er al bijgezet
En niet eens alfabetisch
Met een gecrackte Red hat bak? _Reken_ maar op een ontgroeningLooki schreef op 26 March 2003 @ 19:34:
Miscshien moet ik ook eens langskomen.. ben wel beginnende linux gebruiker maar ja.. tis NOS.. heb meestal zaterdag's vrij dus..
(geen ontgroening plz![]()
[ Voor 30% gewijzigd door deadinspace op 26-03-2003 19:51 ]
Ja hoor Bultoog, was ook niet echt boos hoor
Maar ehhhhh Moto-Moi, moeten wij nog iets afspreken voor station Zwolle?? Hoe laat, waar, wie, hoeveel kratjes, weet ik veel wat
Gewoon spullen
Lijkt me wel handig jaSoepie schreef op 31 maart 2003 @ 15:00:
Maar ehhhhh Moto-Moi, moeten wij nog iets afspreken voor station Zwolle??
16.00 in Utrecht, dan zouden we om 14:51 de trein moeten pakken vanuit Zwolle (Peron 7a), om in Utrecht te zijn rond 15:57..
Jzs.. Ik denk dat je in Utrecht wel genoeg te zuipen krijgt ?Hoe laat, waar, wie, hoeveel kratjes, weet ik veel wat![]()
![]()
Ontgroening? We kunnen in dit geval beter over ontroding pratendeadinspace schreef op 26 March 2003 @ 19:48:
Met een gecrackte Red hat bak? _Reken_ maar op een ontgroening![]()
enne, misschien kom ik ook wel, als ik niet de hele dag in m'n bedje aan het bijkomen ben van 3 dagen Barcelona
Oh slecht nieuws jongens, ik moest ook komen van Jotti
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ok, laat die kratjes maar zitten danmoto-moi schreef op 31 maart 2003 @ 15:13:
[...]
Lijkt me wel handig ja
16.00 in Utrecht, dan zouden we om 14:51 de trein moeten pakken vanuit Zwolle (Peron 7a), om in Utrecht te zijn rond 15:57..
[...]
Jzs.. Ik denk dat je in Utrecht wel genoeg te zuipen krijgt ?
Is goed, spoort 7a, de trein van 14:51 (Is wel een stoptrein overigens, maar ach, als we er maar komen).
Gewoon spullen
kom je in blauw t-shirt met witte letters erop?
ik kom niet overigens
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik zie het ook jaSoepie schreef op 31 March 2003 @ 15:33:
Is goed, spoort 7a, de trein van 14:51 (Is wel een stoptrein overigens, maar ach, als we er maar komen).
Ik krijg net te horen dat SaGA niet mee kan 
dan toch maar in mn eentje over dat enge station
edit: blackd: doen!
dan toch maar in mn eentje over dat enge station
edit: blackd: doen!
[ Voor 14% gewijzigd door |orion op 31-03-2003 17:26 ]
* WHiZZi is er ook ...
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Zeg het maar, het maakt mij niet uit, ik vind het allemaal best.moto-moi schreef op 31 maart 2003 @ 15:42:
[...]
Ik zie het ook ja, mjah, 12 minuten langer, maar anders staan we er om 15:42 al
(Niet dat het mij veel uitmaakt ofzo.)
Ennehhhh WHiZZi, niet weer die grote tux menemen hoor (HINT).
Gewoon spullen
Stoptrein dan maar nemenSoepie schreef op 01 April 2003 @ 00:26:
Zeg het maar, het maakt mij niet uit, ik vind het allemaal best.
Ennuh, afspreken bij de trap voor het station ofzo ?
WHiZZi gaat gewoon niet mee, als 'ie zonder Tux komtEnnehhhh WHiZZi, niet weer die grote tux menemen hoor (HINT).
moto-moi schreef op 01 April 2003 @ 11:49:
[...]
Stoptrein dan maar nemen
[...]
WHiZZi gaat gewoon niet mee, als 'ie zonder Tux komt
* WHiZZi zal een tux meenemen
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Is goed, dan bij de trap voor/in het station rond die tijd (niet te laat natuurlijk).moto-moi schreef op 01 april 2003 @ 11:49:
[...]
Stoptrein dan maar nemen
[...]
WHiZZi gaat gewoon niet mee, als 'ie zonder Tux komt
Ben er waarschijnlijk wel eerder, maar dat komt door die klote verbindingen met de bus.
Gewoon spullen
gewoon komen balkbalk schreef op 31 March 2003 @ 15:29:
[...]
enne, misschien kom ik ook wel, als ik niet de hele dag in m'n bedje aan het bijkomen ben van 3 dagen Barcelona![]()
![]()
![]()
gelukkig
wees je zelf!
Verwijderd
Ik kom niet.
Ik heb het weekend een congres. Moet kiezen tussen distro-war en politieke discussies
IS dat eigenlijk wel zo verschillend? 
Have fun, drink mijn biertjes er maar bij, en ik zie de foto's wel.
Ik heb het weekend een congres. Moet kiezen tussen distro-war en politieke discussies
Toen ik bij de meeting van vorig jaar deze tijd was en Pim Fortuin in opkomst was, hebben we erg goede politieke discussies gehad hoor!Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 17:19:
Ik kom niet.
Ik heb het weekend een congres. Moet kiezen tussen distro-war en politieke discussiesIS dat eigenlijk wel zo verschillend?
Kortom, gewoon komen
Verwijderd
Congres van wat? Zit jij bij politieke partij?Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 17:19:
Ik kom niet.
Ik heb het weekend een congres. Moet kiezen tussen distro-war en politieke discussiesIS dat eigenlijk wel zo verschillend?
/me wil al lange tijd bij de JOVD (als ik maar tijd had
Ik kan niet beloven dat ik kom, ik heb flink de griep te pakken 
Het ergste is volgensmij voorbij, dus hopelijk voel ik me zaterdag goed genoeg om te komen.
Het ergste is volgensmij voorbij, dus hopelijk voel ik me zaterdag goed genoeg om te komen.
Bier hielp met alles toch?deadinspace schreef op 03 April 2003 @ 20:55:
Ik ben die jongen die bij beelzebubu op zijn rug zit
Well, vooruit, ik zit morgen toch in Utrecht, kan net zo goed even langs hopsen00:40 < Plague> tjakietoy
00:40 < Plague> jei ook naar nos mieting?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Je kunt er zoveel tijd in steken als je wilt natuurlijk.Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 17:51:
[...]
Congres van wat? Zit jij bij politieke partij?
/me wil al lange tijd bij de JOVD (als ik maar tijd had)...
JOVD is erg gezellig, de JOVD in Utreg ook.
Verwijderd
mmm, dat heerst ook. Ik ben net op ziekenbezoek geweest bij een vriendin. M'n hoofd voel ik wel dus heb voor de zekerheid maar een vitaminepilletje genomen. Beterschap !deadinspace schreef op 03 April 2003 @ 20:55:
Verwijderd
Mwoh, de vraag is of het dan wel zinnig is... Als ik lid word, wil ik wel kunnen meedoen aan dingen als discussieavonden, gezelligheidsavonden et al. Anders kan ik net zo goed WAO'er worden (betaald niks doen.Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 00:57:
Je kunt er zoveel tijd in steken als je wilt natuurlijk.

jij komt toch we heJelmer schreef op 03 April 2003 @ 17:33:
[...]
Toen ik bij de meeting van vorig jaar deze tijd was en Pim Fortuin in opkomst was, hebben we erg goede politieke discussies gehad hoor!
Kortom, gewoon komen
wees je zelf!
* zomertje kan niet komen 
Ze hebben van de week bedacht dat ik wel nachtdiensten kon draaien en ook in het weekend.... Dus ik hou te weinig tijd over op zaterdag want er moet ook geslapen worden endergelijke (vooral dat endergelijke
) Have Phun
Ze hebben van de week bedacht dat ik wel nachtdiensten kon draaien en ook in het weekend.... Dus ik hou te weinig tijd over op zaterdag want er moet ook geslapen worden endergelijke (vooral dat endergelijke
Dat was ik wel van plan ja
He, tof dat je ook komt!Chakotay schreef op 04 April 2003 @ 00:43:
[...]
Well, vooruit, ik zit morgen toch in Utrecht, kan net zo goed even langs hopsen
Verwijderd
SARS AAAAAAHHHH!!!!deadinspace schreef op 03 April 2003 @ 20:55:
lekker massahysterie
mischien dat ik zelf ook nog kom moet ik wel weten hoe laat.
16:00 in utrecht was de afspraak
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Verwijderd
Er moet op zaterdag overdag geslapen worden *endergelijke* vooral dat *endergelijke*.. 's nachts werken...En daarom kun je *niet* naar een meeting.zomertje schreef op 04 April 2003 @ 04:14:
* zomertje kan niet komen
Ze hebben van de week bedacht dat ik wel nachtdiensten kon draaien en ook in het weekend.... Dus ik hou te weinig tijd over op zaterdag want er moet ook geslapen worden endergelijke (vooral dat endergelijke) Have Phun
/me denkt na
* moto-moi bergt z'n big foam cluebat maar weer op

je WATTUH?
Good news (behalve voor deadinspace die t lijstje weeeeeeeeeer moet aanpassen
Er zijn twee andere afspraken verzet en ik heb vandaag beter geslapen dan gisteren. Dusss we komen toch
Gisteren voelde ik me zo brak dat zelfs even een boodschap doen bij de winkel op de hoek al te ver was... ik word oud ofzo
WORD oud?zomertje schreef op 04 april 2003 @ 16:07:
[...]
je WATTUH?
Good news (behalve voor deadinspace die t lijstje weeeeeeeeeer moet aanpassen)
Er zijn twee andere afspraken verzet en ik heb vandaag beter geslapen dan gisteren. Dusss we komen toch
Gisteren voelde ik me zo brak dat zelfs even een boodschap doen bij de winkel op de hoek al te ver was... ik word oud ofzo
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Mijn Big Foam Cluebat!zomertje schreef op 04 April 2003 @ 16:07:
je WATTUH?
Je weet toch wel wat dat is

ff een stomme vraag, wordt er ook nog gespeeld met NOSsen? zo ja, dan is het misschien leuk om mijn Apple Titanium of iPaq met Linux mee te nemen, ik kan nl. nog wel het een en ander aan info gebruiken/geven. 
Als het hoofdzakelijk om bier draait neem ik verder geen spullen mee.... (sorry, niet alle pagina's gelezen...... wie weet staat het daar, maar dat duurt een beetje, en ik heb vandaag niet zoveel tijd, door werk enz....)
Als het hoofdzakelijk om bier draait neem ik verder geen spullen mee.... (sorry, niet alle pagina's gelezen...... wie weet staat het daar, maar dat duurt een beetje, en ik heb vandaag niet zoveel tijd, door werk enz....)

Reprap: Maak je eigen spullen met je eigen printer! kijk op http://ikmaak.nl voor meer info.
Verwijderd
hmz, foam, wat heb je daar nou aan 
Ik gebruik deze:

maar dan met van die grote massieve zwarte connectors. Resultaat gegarandeerd door het "dubbele" effect
Ik gebruik deze:

maar dan met van die grote massieve zwarte connectors. Resultaat gegarandeerd door het "dubbele" effect
edit:
sikko.info: hardware is (helaas imho) verboten
sikko.info: hardware is (helaas imho) verboten
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 16:54 ]
Niet zeuren, je kan thuis de hele tijd achter je computertje zitten
Verwijderd
met andere nos-sers nos-en vind ik nog altijd leuker dan in me eentje nos-sen. Idee voor de volgende meeting
Helaas moet ik mededelen dat ik door persoonlijke omstandigheden niet meer kan komen tot nader order.

Verwijderd
Mjah - maar wat is dan nog het nut van meeten als je gaat computeren?Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 17:20:
met andere nos-sers nos-en vind ik nog altijd leuker dan in me eentje nos-sen. Idee voor de volgende meeting

Wat doe je ons aan...bij de volgende kans wel gewoon verschijnen, hoop ikWHiZZi schreef op 04 April 2003 @ 18:00:
Helaas moet ik mededelen dat ik door persoonlijke omstandigheden niet meer kan komen tot nader order.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
WHiZZi schreef op 04 april 2003 @ 18:00:
Verwijderd
tsja tis eigenlijk de moeite van het zeggen niet waard,
maar ik zal er dus niet zijn.
ik heb nog precies 3 euro op de bank staan dus gewoon poen problemen.
zal proberen volgend jaar wel weer wat geld over te hebben.
iedereen iig veel plezier
zal proberen volgend jaar wel weer wat geld over te hebben.
iedereen iig veel plezier
Had jij bij de vorige meetings ook niet telkens zo'n rotsmoes ?Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 20:06:
Dank je, het helpt geloof ik alVerwijderd schreef op 04 April 2003 @ 00:59:
Beterschap !
Ik voel me al wat beter, ik denk dat ik er gewoon ben morgen
*spontaan RSI krijgt*zomertje schreef op 04 April 2003 @ 16:07:
Good news (behalve voor deadinspace die t lijstje weeeeeeeeeer moet aanpassen)
Je staat er weer bij
Dat is uit NOS Meeting - 5 april, utrecht wel op te makensikko.info schreef op 04 April 2003 @ 16:46:
ff een stomme vraag, wordt er ook nog gespeeld met NOSsen? zo ja, dan is het misschien leuk om mijn Apple Titanium of iPaq met Linux mee te nemen, ik kan nl. nog wel het een en ander aan info gebruiken/geven.
Nog even expliciet: het is niet de bedoeling computers, laptops e.d. mee te nemen. De meeting is gewoon een middag/avond gezellig in een of meer cafe's rondhangen.
Ik heb je er ook bijgezet btw.
JammerWHiZZi schreef op 04 april 2003 @ 18:00:
Noted.
Dat is... Twee glazen bier en een half frietje bij de Mac ofzoVerwijderd schreef op 04 April 2003 @ 20:06:
Maar je kunt niet ergens een tientje lenen ofzo? Dan moet je het alleen zuinig aan doen met drinken
en ik kom met zomertje meedeadinspace schreef op 04 April 2003 @ 20:17:
[...]
Dank je, het helpt geloof ik al
Ik voel me al wat beter, ik denk dat ik er gewoon ben morgen
[...]
*spontaan RSI krijgt*
Je staat er weer bij
[...]
Dat is uit NOS Meeting - 5 april, utrecht wel op te maken
Nog even expliciet: het is niet de bedoeling computers, laptops e.d. mee te nemen. De meeting is gewoon een middag/avond gezellig in een of meer cafe's rondhangen.
Ik heb je er ook bijgezet btw.
[...]
Jammer
Noted.
[...]
Dat is... Twee glazen bier en een half frietje bij de Mac ofzo
Maar je kunt niet ergens een tientje lenen ofzo? Dan moet je het alleen zuinig aan doen met drinken
Verwijderd
nja met een tientje kom ik nog niet in utrecht hoor.
(ik woon aan het uiteinde van deze wereld. (zeeland)
en zo i zo is mijn inkomen tegenwoordig alleen de stufi
en ik moet hier in zeeland ook nog een sociaal leven onderhouden.
maar geen nood, zolang er koffie is zal StratoS leven om nog een volgende NOS meeting te mogen beleven.
(ik woon aan het uiteinde van deze wereld. (zeeland)
en zo i zo is mijn inkomen tegenwoordig alleen de stufi
en ik moet hier in zeeland ook nog een sociaal leven onderhouden.
maar geen nood, zolang er koffie is zal StratoS leven om nog een volgende NOS meeting te mogen beleven.
Ik kom misschien toch wel 
Zet me maar in de lijst als, 'moet nog even zien'.. Ligt er helemaal aan hoe laat ik thuis ben morgen...
* WHiZZi zal het proberen
Zet me maar in de lijst als, 'moet nog even zien'.. Ligt er helemaal aan hoe laat ik thuis ben morgen...
Kom maar opCliffie schreef op 04 april 2003 @ 20:29:
en ik kom met zomertje meedus je mag me ook noteren.... ik zal even mijn boekje zoeken: how to bluff your way into Linux
Begin maar alvast met sparen voor de volgende keerVerwijderd schreef op 04 april 2003 @ 20:39:
Nouja, jammer dat je niet kan komen iig.
Het staat opgenoteerd
Ik zet het er bijWHiZZi schreef op 04 April 2003 @ 23:13:
Ik kom misschien toch wel
Je kent de weg naar de stairway, voor als je later bent?
Uuh.. Ik weet dat iig al niet en ik ga met de NS, dus de kans is vrij groot dat ik ook te laat kom (blaadjes op de rails enzodeadinspace schreef op 05 April 2003 @ 00:32:
[..]
Dus waar is de stairway? kaartlezen kan ik wel, dus een adres is al genoeg
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
En anders belt ie maar even, dan leggen we het wel uit (isse makkuluk)deadinspace schreef op 05 April 2003 @ 00:32:
[...]
Kom maar op
[...]
Begin maar alvast met sparen voor de volgende keer
Nouja, jammer dat je niet kan komen iig.
[...]
Het staat opgenoteerd
[...]
Ik zet het er bij
Driekwart of meer komt met de trein, dus zo rampzalig veel later dan de rest zul je wel niet zijnWirf schreef op 05 april 2003 @ 01:13:
Uuh.. Ik weet dat iig al niet en ik ga met de NS, dus de kans is vrij groot dat ik ook te laat kom (blaadjes op de rails enzo)
Maar een routebeschrijving (het is niet moeilijk en ook niet ver btw) kan iemand anders beter geven... Ik kan er op eigen houtje wel komen, maar ik ken het niet zo goed dat ik het goed uit kan leggen
Ik heb btw mijn telefoonnummer erbij gezet in de sticky, voor als mensen echt te laat zijn oid.
Verwijderd
HELP: Ik heb de hp van Cliffie + zomertje nu thuis staan, maar die doet alleen maar token ring. Als er iemand is die er nog een isa/pci tokenring kaart heeft rondslingeren en daar vanaf wilt, neem het dan mee svp
Kan ik die hp aan m'n netwerk hangen.
Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 04:01:
HELP: Ik heb de hp van Cliffie + zomertje nu thuis staan, maar die doet alleen maar token ring. Als er iemand is die er nog een isa/pci tokenring kaart heeft rondslingeren en daar vanaf wilt, neem het dan mee svpKan ik die hp aan m'n netwerk hangen.
Oh, en ik kom natuurlijk ook jullie lastig vallen. 
Deze keer zijn er trouwens lekker veel bekende gezichten voor mij.
Deze keer zijn er trouwens lekker veel bekende gezichten voor mij.
Aangezien de treinen slechts eenmaal per half uur van hier naar Utrecht rijden, ben ik er een paar minuten na vier
.
* odysseus neemt zijn door Beelzebubu aangekochte Tux-speldje mee
.
* odysseus neemt zijn door Beelzebubu aangekochte Tux-speldje mee
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
shooot
ik denken dat de nos meeting morgen was ... komt ik erachter dat vandaag die meeting is
zollie ik kom dus niet .... moet eigen bedrijf op poten gaan zetten vanmiddag
ik denken dat de nos meeting morgen was ... komt ik erachter dat vandaag die meeting is
zollie ik kom dus niet .... moet eigen bedrijf op poten gaan zetten vanmiddag
Verwijderd
Ik heb die van mij aan de moeder van bultoog gegeven, maar ben vergeten een nieuwe te kopen.odysseus schreef op 05 April 2003 @ 11:05:
Aangezien de treinen slechts eenmaal per half uur van hier naar Utrecht rijden, ben ik er een paar minuten na vier.
* odysseus neemt zijn door Beelzebubu aangekochte Tux-speldje mee.

* moto-moi kijkt trots naar BubjeVerwijderd schreef op 05 April 2003 @ 12:22:
Ik heb die van mij aan de moeder van bultoog gegeven, maar ben vergeten een nieuwe te kopen.. Domme ik... Ik doe gewoon mijn Jotti en Nelske roeleert T-shirt aan.
.
wilke, kees, vrotogel, Nelske (?)..AlterEgo schreef op 05 April 2003 @ 13:10:
Wie past er nou vanmiddag op NOS als iedereen straks dronken naar de meeting is![]()
En voor de noodgevallen zijn er altijd nog JvS, LuNaTiC, HlpDsK, drm, etc. etc.
Hmm, * moto-moi heeft een wit t-shirt aangetrokken vanochtend, maar ik ruil wel ff
Verwijderd
Choesojei!moto-moi schreef op 05 April 2003 @ 13:25:
Hmm, * moto-moi heeft een wit t-shirt aangetrokken vanochtend, maar ik ruil wel ff
ik heb nog 2 casebages voor liggen bubjeVerwijderd schreef op 05 April 2003 @ 12:22:
[...]
Ik heb die van mij aan de moeder van bultoog gegeven, maar ben vergeten een nieuwe te kopen.. Domme ik... Ik doe gewoon mijn Jotti en Nelske roeleert T-shirt aan.
.
1 x tux
1 x t.net
zal ze mee nemen en je palm agenda als ik die nog kan vinden
* bultoog is net wakker na een zware nacht en heeft er zin
ik sleep mijn mooi digi-cam mee
wees je zelf!
Ik kom later in de middag wel de Stairway binnenhobbelen, eerst even bij mn ex langs die iets met dr verjaardag schijnt te doen ofzo vandaag
is dat nieuw ofzo? dat schijnt wel vaker zo te zijn dat mensen 1 maal per jaar hun verjaardag vieren, zal wel een hype zijnChakotay schreef op 05 April 2003 @ 13:58:
Ik kom later in de middag wel de Stairway binnenhobbelen, eerst even bij mn ex langs die iets met dr verjaardag schijnt te doen ofzo vandaag
Als er nog mensen uit nieuwegein (of nabije omgeving) willen meerijden, geef maar ff een gil. * Attilla gaat toch met auto.
Ik ga ook eens vertrekken. Als de NS meewerkt ben ik 15:59 in Utrecht
Wat zeg jij nou voor enge dingen? NS? Meewerken?deadinspace schreef op 05 april 2003 @ 14:47:
Ik ga ook eens vertrekken. Als de NS meewerkt ben ik 15:59 in Utrecht
ga jij ze tegen werken dan?
ik ben ook weg tot 16:01 op utrecht cs
wees je zelf!
dat hele stuk met de oto?[Airwolf] schreef op 05 april 2003 @ 14:44:
Als er nog mensen uit nieuwegein (of nabije omgeving) willen meerijden, geef maar ff een gil. * Cliffie gaat toch met auto.
Ik heb Jotti gezien
Ondanks dat ik niet om de meeting was 

Hebben jullie ons (GT fotoshoot meeting) ook gezien rond een uur of 4- kwart over 4 op CS?
Zoek Jotti op de foto en de rest kent zichzelf ook wel denk.

Hebben jullie ons (GT fotoshoot meeting) ook gezien rond een uur of 4- kwart over 4 op CS?
eej, die gasten staan al net zo in een rondje als wij (SGD meeting) 2 uur eerder 
Echt, het kán gewoon niet missen
Echt, het kán gewoon niet missen

Verwijderd
Jotti staat tussen de paal en die gozer in het midden van de circel
(als ik het goed zie iig.)
(als ik het goed zie iig.)
Issikweer 
Was gezellig enzow, NOS mensjes zijn toch niet zo heel eng...
Beetje jammer alleen dat ik half ziekig aan het zijn was/ben
Was gezellig enzow, NOS mensjes zijn toch niet zo heel eng...

Hoi 
Nee, ik ben officieel niet op de NOS meeting geweest.. maar toch ff gedag gezegd tegen jullie met ItSnows en M@NIC.
Leuk geweest voor die paar mins. maar misschien de volgende keer dat ik wat langer meegeniet
Nee, ik ben officieel niet op de NOS meeting geweest.. maar toch ff gedag gezegd tegen jullie met ItSnows en M@NIC.
Leuk geweest voor die paar mins. maar misschien de volgende keer dat ik wat langer meegeniet
C:\>_
Toevallig kwam ik ook nog even langs.. 
Jottum kreeg van ItSnows (namens de SG crew) een DVDset als afscheid, pic:

En nog wat NOSsers.
Jottum kreeg van ItSnows (namens de SG crew) een DVDset als afscheid, pic:

En nog wat NOSsers.

[ Voor 31% gewijzigd door kamerplant op 06-04-2003 00:34 ]
🌞🍃
* Cliffie is ook net terug 
het was wel gezelli
moest helaas al terug enzo, zomertje moet werken vanacht. Nu zal Jotti al het bier moeten opdrinken 
Volgende keer ben ik er zeker weer bij
Geslaagd
het was wel gezelli
Volgende keer ben ik er zeker weer bij
Het was hardstikke gezellig en we hebben het eigenlijk nauwelijks over linux gehad (ikke dan). Meer over 'hoe moet het niet anekdotes': verkeerde knopjes of hoe kick ik 600 users van een server. Daarna slap ouwehoeren voor gevorderden met Jotti.
Een beetje mijn werk afurineren en toen helaas weer naar huis, er wacht een nachtdienst