Toon posts:

[Icemat] MX500 of Intellimouse Explorer 3.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers!

Ik ben op dit moment in het gelukkige bezit van een heuze
Icemat Black! Deze pad bevalt me prima, hij glijdt lekker, zeker in
combinatie met Mouse Skatez, hij voelt lekker koel aan, is niet te hoog, en ziet
er zeer strak uit! Mijn huidige muis, een mouseman wheel optical, werkt over het algemeen goed, behalve dan dat af en toe mijn cursor ineens heel vreemd verspringd.
Nu wil ik dus een nieuwe muis kopen, en twijfel tussen de Intellimouse Explorer 3.0 en de MX500. Ik vindt beide muizen lekker in de hand liggen, alleen is de MX500 qua design iets mooier, en heeft hij meer knoppen. Het gaat er mij vooral om of ze goed werken met een Icemat Black.
De intellimouse wordt meegeleverd met de Icemat Black, dus ik ga ervanuit dat deze zonder problemen werkt, maar ik wil toch de mening van de tweaker horen.
Welke muis kan ik volgens jullie het beste nemen? Hij moet wel PERFECT werken, aangezien ik erg veel game :D

alvast bedankt!

Verwijderd

ik heb hier een MX500 is eventjes wennen . maar ligt nu perfect in de hand en die knoppen er op zijn ook makkelijk toenaderbaar. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat het een fijne muis is wist ik al, maar dat is de intellimouse ook, maar het gaat er mij om welke van de twee het meest geschikt is voor gamen in combinatie met een icemat black!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-02 17:23
neem een mx 300 die is veel fijner , sterke lens , en ging poep pas dat je zo nu en dan per ongeluk een knop aanraakt :) . het gewicht van de mx300 is precies wat je van een muis wil.

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Volgens mij werkt de MX500 ook gewoon prima op zo'n icemat black hoor, aangezien de intelli mouse ook gewoon een optical geval is.

Ik zou ook gewoon gaan voor de MX500. Ik ben zowiezo een Logitech-liefhebber maar ik vind die MX500 een stuk lekkerder werken dan de Intellimouse. Het gewicht van de MX500 is trouwens ook te tweaken, het schijnt dat je ergens in de muis een loodje weg kunt halen waardoor de muis even licht is als een MX300.

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde dat de MX500 grote driverproblemen heeft, vooral met het gebruik van de knoppen in games. Zijn hier al oplossingen voor gevonden? Want ik geloof dat de intellimouse die problemen niet heeft ?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Scrollwielprobs is in 9.75 opgelost, en je kan maar een knop gebruiken in spellen, je moet dan in MouseWare instellen dat die knop BackSpace nadoet. De andere knoppen werken in de meeste spellen idd niet, tenzij je MS IntelliPoint drivers voor je Logitech MX500 gebruikt, dat schijnt weer wel te werken.

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik zit hier ook met mijn Logitech MouseMan Dual Optical op een zwarte Icemat en hij bevalt prima... ik had hem gekocht van iemand die een Trust optische muis had, die deed het dus NIET op die Icemat, maarja ik heb er maar 10 euro voor betaald >:)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• n00bs
  • Laatst online: 18-02 21:18

n00bs

Het is weer Zomer!

De MX500 heb ik ook en is wel degelijk een stuk beter dan de MX300

Als het gewicht van de MX500 een probleem is, haal je gewoon het verzwaarde element aan de binnenkant eruit... is echt simpel eruit te halen. En dit scheelt voor mijn gevoel zeker 30% van het gewicht :)

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
n00bs schreef op 13 februari 2003 @ 09:08:
De MX500 heb ik ook en is wel degelijk een stuk beter dan de MX300

Als het gewicht van de MX500 een probleem is, haal je gewoon het verzwaarde element aan de binnenkant eruit... is echt simpel eruit te halen. En dit scheelt voor mijn gevoel zeker 30% van het gewicht :)
Ik vind dat "zware" wel lekker eigenlijk, anders lijkt het alsof je met een stuk plastic in je hand aan het muizen bent ... :9

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Verwijderd

heb hier een mx500 op een doorzichtige icemat liggen :Y) werkt ook perfect zonder skipz :)
dus ga voor de mx500 :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Oké jongens het wordt dus die logitech! Dat was eigenlijk al mijn eerste keus, maar ik wilde het toch zeker weten. Enige nadeel zijn de drivers, maar daar komt vast nog wel een goede oplossing voor! Bedankt!

• n00bs
  • Laatst online: 18-02 21:18

n00bs

Het is weer Zomer!

Trouwens zijn die ICEMATS de beste matjes voor die MX500's ??? want ik heb nu 1 of andere kut-muis-mat ;)

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-02 19:28

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

n00bs schreef op 13 February 2003 @ 14:31:
Trouwens zijn die ICEMATS de beste matjes voor die MX500's ??? want ik heb nu 1 of andere kut-muis-mat ;)
Dat niet, kun je beter een non-glazen muis mat nemen. (denk aan fUNC1030 oid)

Maar heb gelukkig zelf een boomslang en heb daar dus geen last van.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Hoe haal je dat verzwaarde element eruit, kan iemand mij dat vertellen? Het liefst zonder de MX500 zelf te slopen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 14:58:
Hoe haal je dat verzwaarde element eruit, kan iemand mij dat vertellen? Het liefst zonder de MX500 zelf te slopen ;)
Dit wil ik ook graag nog even weten, kan iemand hier nog op reageren?
Ben namelijk niet zo handig in die dingen m.a.w houd altijd een schroefje over 8)7
Alvast bedankt.

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

schroefjes onder sticker losmaken, deksel oplichten en gewichtje losschroeven.
is echt te simpel om goed uit te leggen......

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:31
Ikzelf ben uitermate tevreden met die intellimouse, heb hem al een aantal keren laten stuiteren maar geen krimp hoor!!

• Appesteijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb ook een icemat (de doorzichtige) en een intellimouse explorer 3 en dat werkt perfect.

Verwijderd

BN schreef op 21 October 2003 @ 10:58:
schroefjes onder sticker losmaken, deksel oplichten en gewichtje losschroeven.
is echt te simpel om goed uit te leggen......
Ah, bedankt, ik wist niet dat de schroefjes onder die stickers zaten :)
Het is inderdaad simpel, alleen zit ik nu hier met een losgeschoten veertje, geen idee waar die vandaan komt. Denk mn scrollwiel, want die druk ik nu veel sneller per ongeluk in. Maarja, die functie heb ik maar uitgeschakeld, gebruik het toch nooit.
Nogmaals dank.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:28

Passievrucht

swarma

ik spreek uit ervaring :9 ik had een intelli mouse en ik vind de logitech mx500 die ik nu gebruik een stuk beter _/-\o_ maaj de intelli is ook niet slecht :9 maar ik ga denk ik ook een ice mat kopen op de hcc beurs(als jullie zeggen dat dat zoveel beter is :P). Weer wat op het verlanglijstje :9

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
neem een MX1000 of een Mediaplay of een MX510

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

leonvanderbeek schreef op zondag 30 januari 2005 @ 17:41:
neem een MX1000 of een Mediaplay of een MX510
Oud topic, de muizen die jij noemt waren er nog niet in 2003 :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1