[HIFI] Dolby Surround of iets anders ?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Goedeavond,

We hebben vandaag een breedbeeld tv gekocht. En nou wou ik graag weten wat een goed setje is voor dolby seround en/of DTS. Onze dvd speler kan volgens mij niks decode/encode. Het is namelijk een cyberhome :) prima ding verder nergens last van maar dat kan die niet. Weet iemand hier een goeie set ? hoeft niet super duur te zijn. We heben neit zo grote woonkamer dus ook niet echt super groot maar wel goed geluid. Kan iemand mijn advies geven?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:52
Uit de policy:
Wat moet ik kopen?
Uiteraard wil je graag weten wat anderen van jou keuze vinden, maar tweakers zijn een onzeker volkje Dit blijkt wel uit het grote aantal "wat moet ik kopen" vragen die dagelijks voorbij flitsen in AV. Om het een beetje leuk te houden voor andere bezoekers dient je openingspost wat uitgebreider te zijn dan: "ik heb 300 euro en ik wil een DVD speler, welke raden jullie me aan". Ook het beperken van de keuze tot 2 of 3 modellen is niet voldoende. Je zal in je openingspost duidelijk moeten aangeven hoeveel je te besteden hebt, wat je zoekt, wat je eigen voorkeuren zijn, wat je ondertussen zelf al hebt ondernomen, welke typen je zelf al hebt gevonden en aangeven wat je zelf vind dat de sterke/zwakke punten van die bepaalde typen zijn en waarom je nog twijfelt over die types.
Een regel is: ga eerst naar de winkel en ga daar eens luisteren. Anders heb je kans dat je topic dichtgaat (het zoveelste topic met als antwoord: ga in de winkel luisteren schiet niet echt op). Je mag op het forum daarna discusseren over je bevindingen wat je wil, dat is leuk! . Maar niet gewoon zeggen "hey ik 1000 euro en wil een stereo, wat moet ik kopen".... Dat gaat op slot. Dit doen we om het niveau een beetje op peil te houden.

Da's veel he? Klopt, maar wanneer je zorgt dat je deze info (en liefst meer) in je post verwerkt, geef je a. duidelijk aan dat je serieus bent en b. jezelf meer kans op zinnige antwoorden en reacties.
Dus: eerst zelf op pad :)

Dit topic is gesloten.