Toon posts:

Pratende navigatie voor laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me een gps gekocht voor mijn laptop nu krijg je daar microsoft autoroute 2002 bij, nu heb ik gehoord dat er ook software pakketten besteen die kunnen praten.
Welke zijn dat???

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En ben je zelf al eens opzoek geweest naar dergelijke software?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

welk pakket heb je gekocht als ik vragen mag?
is dat die van 199 euro bij Computerland?
zo ja, heb je er al ervaringen mee? ik ben namelijk ook op zoek naar zoiets ..

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is de zelfde, het werkt perfect alleen is zo kut dat je elke keer naar je laptop moet kijken :)
Heb liever iets wat praat.
Destinator ken ik maar heb gehoord dat er ook gewone huis tuin en keuken software bestond zoals rooute66 of easy traveler. maar kan hier niks over vinden.
Heb inderdaad zelf ook al op internet gezocht en ben nu op zoek naar mensen die al ervaring hebben met een pakket en dit willen delen :)

Verwijderd

ik weet inderdaad wel dat je met Route 66 (en zo zijn er nog wel meer proggie's hoor) de optie hebt om GPS appartuur aan te sluiten .. Inderdaad is Easy Travel er ook 1 van.
Ik vind de laatste persoonlijk echt ideaal, maar goed, het moet wel werken met GPS als ik van de zomer naar Spanje moet rijden .. dan is het wel zo makkelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
hhaha dat bedoel ik en dan is het nog makkelijker als hij zegt waar je heen moet
:)

Verwijderd

heb je toevallig al op sites van kaartenmakers gekeken? als in AND.nl ? ofzo ..
misschien hebben ze een update? of addin ..

• SubSoNick
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-05 16:10
Ik geloof dat de TomTom routeplanner wel in staat is je de weg te "vertellen".

Navipc http://www.dsh2000.com/GPSsoftNL1.htm kan het zeker. Hangt wel een aardig prijskaartje aan.

www.oudshoorn.it | MCTIP | JNCIA-FWV | 3CX certified Pro | Swyxware SCTA

Verwijderd

Topicstarter
Dan snap je toch niet waarom ze bij zo'n gps weer een shit produkt van microsoft leveren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 22:04:
Dan snap je toch niet waarom ze bij zo'n gps weer een shit produkt van microsoft leveren.
En ik weet bijna zker dat je dit op je Microsoft toetsenbord in IE aan het typen bent....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 22:07:
[...]

En ik weet bijna zker dat je dit op je Microsoft toetsenbord in IE aan het typen bent....
Thanx daar heb ik nog eens wat aan

• SubSoNick
Aan de link die ik je gaf heb je zeker wat! Mag me daar gerust voor bedanken hoor.......

Staat helemaal vol met pakketten die doen waar je om vroeg.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 22:10:
Thanx daar heb ik nog eens wat aan

Net zoveel als het hebben over dat ze "weer een shit produkt van microsoft leveren" ;)
Maar je hebt gelijk: laten we het ontopic houden aub :)

SubSoNick: het sarcastische bedankje was niet tegen jou bedoeld neem ik aan ;)

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 12-02-2003 22:15 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• SubSoNick
Dat mag ik hopen van niet ;) Ik bedoelde dat hij zijn lettertekens beter had kunnen besteden aan het bedanken van mij ipv off-topic te dwalen.

Verwijderd

Topicstarter
bij deze hartelijk dank, alleen deze pakket zijn zo schreeuwend duur
:) maar even goed ik ben blij met iedereen die mee denkt.
En inderdaad had mijn letters beter ergens anders voor kunen gebruiken

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 22:07:
[...]

hier heeft hij zeker niks aan, reageer dan niet. 8)

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2025

yeroen1979

noh, ik ock!

Ik heb hier op dit moment een setje liggen van ongeveer 280 euro, met spraakgestuurde software. Werkt echt prima, vriendelijke stem, duidelijk. Het gaat om een van Promedion en het bestaat uit een CF pcmcia adapter, een 'antenne' voor op het dak (magnetisch) en een softwarepakket "Infomap Navigator Europa". Ik ben er erg tevreden over. De stem is engels, maar de directory met stembestanden bestaat uit allemaal wav. bestanden dus die kun je zelf evt. vertalen (met accentje :)).

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

• The Wrecker
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 22:54

The Wrecker

Networking Rulez

Ok, leuk die software (moet ik ook nog hebben)

Maar heb je die gps nu van computerland? (die Jewel gps).

Ik heb zelf geen seriele poort op me lappie, maar wel een usb poort.
Werkt die een beetje goed? en dan bedoel ik kwa ontvangst/bereik/preciesie.

[edit]
Hmmm nu ik die promedion zo zie. Ook niet verkeerd. Je kan de pcmcia kaart dus ook als antenne gebruiken en in de auto een externe (coax kabel?)

[ Voor 24% gewijzigd door The Wrecker op 29-04-2003 00:48 ]

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2025

yeroen1979

noh, ik ock!

Er zit een meter of 5 kabel aan met een gps richtantenne (of zoiets) met een magneet en die plak je op het dak. Ik ben er erg tevreden over, alleen hebben ze bij ons in de buurt een paar wegen omgezet naar éénrichtingsverkeer en dan is ie het spoor bijster.

Deze heb ik van een dealer (wil ze zelf gaan verkopen). Heb al eens eerder een setje gehad, maar die software (route 66) voldeet niet aan mijn eisen.

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

• The Wrecker
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 22:54

The Wrecker

Networking Rulez

hmm cool.

Ik denk dat ik 'm wel wat meer stand alone wil hebben though. pcmcia is wel een goed idee.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 16:47
Alturion GPS software heeft spraak:

http://www.alturion.com/p...eatures/audiosamples.html

Is alleen wel beetje duur ;)

* DJSmiley zoekt btw nog software (spraak hoef niet) waar Hongarije in voorkomt,
daar ga ik nl heen, maar kan geen proggies vinden. Alles is europa-only en houd op in Oostenrijk :(
Pagina: 1