2x Windows Mediaplayer wil niet?

Pagina: 1
Acties:

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:45
Ik heb een filmpje waar ik dus wat screenies van wil maken. 2x Windows Media Player zou moeten werken... alleen het lukt me dus niet om die 2x te openen? Wanneer ik hem nog eens wil openen gaat ie terug naar de mediaplayer die al open is. Heb WinXP met Mediaplayer 8. Het gaat om een iri WMV file die met virtualdub niet open wil. Ook niet 1.3c of 1.2. Dan vraagt ie om zo'n WMV2 compressor ofzo. Heb al zo'n proggie GraphEdit ofzo geprobeerd, maar kwam daar ook niet echt uit. Wat kan ik nog meer proberen? Of hoe kan ik wel 2x media player openen, das eigenlijk de main vraag. In opties kreeg ik het niet gevonden.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-08 23:09

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

gewoon 2x mplayer2.exe openen
in 1ste sleep je een film
in 2de sleep je degene waar je de screenshot van wil maken.

Dat wil niet?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:50
in mplayer2.exe bij options aanzetten dat'ie meerdere windows moet openen.

Ik weet niet of 7/8/9 dat ook kan

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

nee dat wil niet, ook niet via taakbeheer -> nieuwe taak. Waarom heb je in vredesnaam 2x mplayer open hebben dan?

• benchMarc
Allebei zwart beeld.

• benchMarc
TheLemon schreef op 12 februari 2003 @ 21:04:
nee dat wil niet, ook niet via taakbeheer -> nieuwe taak. Waarom heb je in vredesnaam 2x mplayer open hebben dan?
Owk... wat ik nu heb gedaan is 2x mplayer2.exe geopend en daarna mediaplayer. Vage manier, maar nu werkt het wel :) Misschien een tip voor de mensen die ook 2x een zwart scherm krijgen.

[ Voor 27% gewijzigd door benchMarc op 12-02-2003 21:13 ]

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Eén keer gewoon opstarten, daarna 'uitvoeren als' en dan als een andere user, dan gaat 'ie 2x open :)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:50
TheLemon schreef op 12 februari 2003 @ 21:04:

Zoek even naar "overlay"

Dan zal je lezen dat de eerste mediaplayer gebruikt maakt van hardware overlay en een prtscrn zwart beeld geeft, de tweede doet software overlay (ofso :P ) en die geeft bij prtscrn een screenshot van de film geven :)
Pagina: 1