"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Lijkt mij geen goed idee , namelijk,Als je films of mp3 of andere audio cd's erin doet en je wilt dat WMP ze afspeelt.....Geen probleem.Maarrrr als je een data cd gebruikt wil je toch hebben dat het install menu getoond wordt? Je kan met "Openen Met..." de optie "Dit Programma Altijd Gebruiken" aanvinken,en dan opent windows deze soort altijd met dat programma.(WMP)of(PowerDVD) of(WinAmp) dus alleen voor audio of video.
Het lijkt mij WEL een goed idee. Ik heb al een programma dat alles kan wat ik met een cd zou willen doen op die computer, dus daar zit het probleem niet. (En als het programma toch een functie mist dan kan ik die er altijd nog in bakken
)
De optie 'dit programma altijd gebruiken' geldt dus alleen voor een bepaald type cd, en dan zou ik dit voor ieder type cd apart moeten doen. Bovendien kun je (volgens mij) niet je eigen programma toevoegen aan die lijsten. Daarom zoek ik dus ook een oplossing die voor alle cd-soorten in 1 keer werkt.
De optie 'dit programma altijd gebruiken' geldt dus alleen voor een bepaald type cd, en dan zou ik dit voor ieder type cd apart moeten doen. Bovendien kun je (volgens mij) niet je eigen programma toevoegen aan die lijsten. Daarom zoek ik dus ook een oplossing die voor alle cd-soorten in 1 keer werkt.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
ik denk dat je ergens in het register zou moeten snuffelen...
doe een search op autostart ofzo...
'k heb hier geen xp bij de hand dus kan het helaas niet checken..
doe een search op autostart ofzo...
'k heb hier geen xp bij de hand dus kan het helaas niet checken..
In het register kon ik niets vinden. Of ja, wel en autoplayhandler maar ik heb geen idee wat het doet en kan er ook niet echt begrijpelijke waarden uithalen.
Iemand een idee?
Anders kan ik mijn programma zo aanpassen dat het iedere x seconden kijkt of er toevallig een cd in de cdspeler zit en de standaard-autoplay-functie uitzetten, maar dat vind ik ook weer zo smerig...
Iemand een idee?
Anders kan ik mijn programma zo aanpassen dat het iedere x seconden kijkt of er toevallig een cd in de cdspeler zit en de standaard-autoplay-functie uitzetten, maar dat vind ik ook weer zo smerig...
Nog even een schopje...
Iemand met een oplossing?
Iemand met een oplossing?
Verwijderd
Vraagje:
ik dit met een dilemma namelijk:
Ik heb Cd's zoals Red Alert 2 etc etc, allemaal gekopieerd. Als ik deze in mn Cd rom speler / brander doe dan opent ie auto het menu oftewel de autoplay werkt!
MAAR! als ik er de cd van o.a. NFS Underground in stop dan doet ie niks! Ik kan die cd dus niet installen aangezien ie dat alleen via de autoplay doet! Heel weird....Ligt het aan de cd?? Nee want bij Win2K op mn andere comp werkt de autoplay uitstekend. En bij vrienden met XP werkt het ook???
Wat is de oplossing????
ik dit met een dilemma namelijk:
Ik heb Cd's zoals Red Alert 2 etc etc, allemaal gekopieerd. Als ik deze in mn Cd rom speler / brander doe dan opent ie auto het menu oftewel de autoplay werkt!
MAAR! als ik er de cd van o.a. NFS Underground in stop dan doet ie niks! Ik kan die cd dus niet installen aangezien ie dat alleen via de autoplay doet! Heel weird....Ligt het aan de cd?? Nee want bij Win2K op mn andere comp werkt de autoplay uitstekend. En bij vrienden met XP werkt het ook???
Wat is de oplossing????
DolbySurround,
Dit topic gaat origineel eigenlijk over een hele andere vraag dan degene die jij nu stelt - ik snap dan ook niet zo goed waarom je dit topic kickt ?
In ieder geval - open even een nieuw topic waarin je duidelijk aangeeft wat je probleem is en wat je al geprobeerd hebt.
Dit topic gaat origineel eigenlijk over een hele andere vraag dan degene die jij nu stelt - ik snap dan ook niet zo goed waarom je dit topic kickt ?
In ieder geval - open even een nieuw topic waarin je duidelijk aangeeft wat je probleem is en wat je al geprobeerd hebt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()