Mijn vorige configuratie was
Abit kt7-raid > 512 100 mhz sdram > AMD athlon thunderbird 900
60gig IBM 7200 rpm ATA 100 > 48x12x48 Lite-on >
Ik heb moederbord cpu & geheugen vervangen door
Abit TH7II-raid > P4 2.0 ghz >256 400 RIMM
Het probleem is nu dat ik met de vorige configuratie op 48x kon branden zonder problemen, met de nieuwe configuratie lukt dat niet, elke keer als ik wil branden loopt de buffer onderaan het BURN schermpje te hikken van 25 naar 90 naar 40 etc etc. Ik brand met nero ik hem met een tool de snelheid van mijn harde-schijf gemeten en die is prima (sneller dan de oude config)
Ik heb geprobeerd de normale IDE kabel van de brander te vervangen door een ATA100 (brander zit alleen op Sec IDE)maar dat hielp niet, ik heb alle bios instellingen 4 x bekeken, gezocht op internet maar ik kom er gewoon niet uit,
Wie weet waaraan het zou kunnen liggen?
Ik draai trouwens WinXP Proff
Abit kt7-raid > 512 100 mhz sdram > AMD athlon thunderbird 900
60gig IBM 7200 rpm ATA 100 > 48x12x48 Lite-on >
Ik heb moederbord cpu & geheugen vervangen door
Abit TH7II-raid > P4 2.0 ghz >256 400 RIMM
Het probleem is nu dat ik met de vorige configuratie op 48x kon branden zonder problemen, met de nieuwe configuratie lukt dat niet, elke keer als ik wil branden loopt de buffer onderaan het BURN schermpje te hikken van 25 naar 90 naar 40 etc etc. Ik brand met nero ik hem met een tool de snelheid van mijn harde-schijf gemeten en die is prima (sneller dan de oude config)
Ik heb geprobeerd de normale IDE kabel van de brander te vervangen door een ATA100 (brander zit alleen op Sec IDE)maar dat hielp niet, ik heb alle bios instellingen 4 x bekeken, gezocht op internet maar ik kom er gewoon niet uit,
Wie weet waaraan het zou kunnen liggen?
Ik draai trouwens WinXP Proff
[ Voor 12% gewijzigd door boswandeling op 12-02-2003 20:50 ]