Geen toegang meer tot software scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 12:28

aapelite

Do the kirby!

Topicstarter
Ik had een tijd terug in windows XP wat software verwijderd. Na een week ofzo ging er toen ergens iets mis en deed ik een systeem herstel naar een datum VOOR ik die dingen had verwijderd
Daarna stonden ze trug in mn software lijst maar software zelf was er niet. Dus ik dacht, tweak.ui kan dit oplossen.
Die van windows Xp toen gedownload maar kon de optie toen niet vinden. Toen heb ik die van win 98 nieuwste versie gedownload en alle software die ik al had verwijderd daar dus uit die lijst deleted.
Nu wilde ik laatst weer iets uninstallen wilde naar software scherm en ineens :

Value creation failed " at line 472 :'(

Nu kan ik dus niet naar mn software scherm uit het configuratie scherm om dingen te verwijderen. Dit is bij sommige software reg lastig.
Een systeem herstel lijkt me nu niet slim aangezien het ondertussen alweer 1,5 maand geleden was ofzo en er dus teveel belangrijksis veranderd.
Heeft iemand misschien een goede oplossing voor mij? want ik weet niets te verzinnen naast reinstall of systeemherstel heel misschien.
Zit er misschien iets in het register dat ik moet aanpassen?

(edit) typo

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 12:28

aapelite

Do the kirby!

Topicstarter
het is opgelost, sorry dat ik een topic opende, net toen ik hem af hed kwam g00gle in me op

http://www.softwaretipsan...?page=showcomments&id=152

voor als iemand anders nog een probs mocht hebben... probleem lag dus niet bij wat ik hasd gedaan maar stylexp.

doe maar een slot

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Met een [google=Value creation failed " at line 472] is de oorzaak idd te achterhalen :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.