Toon posts:

fout bij formateren

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
help!!!!!!!!!!!!!!
kan iemand mij helpen,
ik heb een packardbell pc en ik heb hem vandaag geprobeert te formateren
maar toen ik windows(me) weer wilde gaan instaleren lukte dat niet en nu kan ik dus niets meer doen wie kan mij helpen!?!?!?!?!?!?!?!?! 8)7

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 20:25:
help!!!!!!!!!!!!!!
kan iemand mij helpen,
ik heb een packardbell pc en ik heb hem vandaag geprobeert te formateren
maar toen ik windows(me) weer wilde gaan instaleren lukte dat niet en nu kan ik dus niets meer doen wie kan mij helpen!?!?!?!?!?!?!?!?! 8)7
geef ten 1e maar eens wat meer specs van de computer waar we wat aan hebben. En waarom kan je Windows ME niet meer installeren ?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Bent u bekend met het fenomeen FAQ :?

1. Wat is de foutmedling. Kunnen we daar ook iets mee :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Meneer aard
  • Laatst online: 22:03

Meneer aard

Porsche rulez!

zie faq, duidelijker schrijven, probleem, specs van het machientje. daar kunnen we wat mee.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:49
Nog een keer formateren??

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Tja.. sowieso horen problemen met harddisks, formateren etc. thuis in Opslagmedia & I/O Controllers

En dan nog even wat andere tips:

We verwachten hier op het forum dat je zelf wat moeite doet om je probleem op te lossen voordat je een topic start.
Heb je wat gezocht en wat geprobeerd, open dan gerust een topic, maar zorg hierbij voor een goede start..

Geef de specificaties van de betreffende hardware door, geef aan wat voor software/OS je gebruikt, geef gedetailleerd aan wat er precies fout gaat, en geef ook vooral aan wat je geprobeerd en gezocht hebt.

Je mag gerust een nieuw topic openen, maar houd wel even rekening met het bovenstaande
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.