Heb vandaag de nieuwe siemens CL 50 in me handen gehad dit is het nieuwste mobieltje van siemens. het kleinste mobieltje ter wereld. Best geinig, polyfonische beltonen, wil 'm eigenlijk wel kopen, maar heeft iemand al ervaring met deze foon?

SIEMENS CL50
*Formaat: 7,3 x 3,9 x 2,2 cm
*Gewicht: 70 gram
*Spreektijd: max. 4,5 uur
*standbytijd: max. 220 uur
*Dualband EGSM 900/GSM 1800
*WAP 1.2.1
*FR/EFR
*SIM Application Toolkit (klasse 2 & 3 USSD)
*Dual display; zonder de telefoon te openen in één oogopslag de tijd/datum, beller ID, signaalsterkte en batterij indicator zien.
*Displays: 4-level grayscale, blauw LCD (intern display: 112 x 64 pixels, 4 regels tekst)
*Menu animaties
*Gebruikersprofielen
*20 voorgeprogrammeerde polyfone belmelodieën en 3 zelf samen te stellen melodieën.
*Beltoon composer
*Adresboek (max. 100 namen, 9 gegevens per naam)
*Softkey
*Conference Call
*SMS
*EMS
*T9 tekstinvoer
*Organizer met kalender en agenda
*Reminder voor verjaardagen, etc.
*Redial-lijst (laatste 10 nummers)
*Lijst van gemiste/ontvangen oproepen (elk 20 nummers)
*OTA download van nieuwe beltonen / bitmaps
*Trilalarm
*Games (Dancing, Funny Toggle, Wacko)
*Klok, datum, (valuta)calculator
Kleur: Champagne Gold, Pearl White
[ Voor 71% gewijzigd door Ginz op 13-02-2003 22:52 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik heb 'm sinds begin deze week.
Hij wordt verkocht als een 'vrouwentelefoon' omdat hij klein is en niet alle hedendaagse functies in zitten (zoals kleurenscherm, GPRS e.d.).
Het is gewoon een lekker klein toestelletje, maar voelt robuust aan. De toetsen zijn wel ff wennen omdat ze zo klein zijn, maar daar kan je aan wennen. Standby tijd is wel lekker, ongeveer 200 uur. Het klepje gaat open en dicht met een 'klik' geluidje, dus niet als de Motorola dat hij dichtklapt maar je moet 'm helemaal zelf dichtklikken.
Dus als je van kleine toestellen houdt is dit echt ideaal! Ik heb er vooralsnog geen spijt van.
Hij wordt verkocht als een 'vrouwentelefoon' omdat hij klein is en niet alle hedendaagse functies in zitten (zoals kleurenscherm, GPRS e.d.).
Het is gewoon een lekker klein toestelletje, maar voelt robuust aan. De toetsen zijn wel ff wennen omdat ze zo klein zijn, maar daar kan je aan wennen. Standby tijd is wel lekker, ongeveer 200 uur. Het klepje gaat open en dicht met een 'klik' geluidje, dus niet als de Motorola dat hij dichtklapt maar je moet 'm helemaal zelf dichtklikken.
Dus als je van kleine toestellen houdt is dit echt ideaal! Ik heb er vooralsnog geen spijt van.
[ Voor 16% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 14-02-2003 21:18 ]
heb hem ook gezien leuk klein toestel met wel wat minder luxe functies zoals geen kleurenscherm en meer miste ik
heb wel mooiere telefoons gezien die echt speciaal voor vrouwen zijn..
Inderdaad niet echt veel functies. Maar het belangrijkste voor mij is bellen en SMS, de rest interesseert me totaal niet.
Nogmaals, leuk dingetje. Ik moet uitkijken dat die niet per ongeluk wordt meegewassen in de wasmachine :-)
Nog even over het geluid. De polyphonische beltonen klinken goed, kan zefs vrij hard klinken! (staat bij mij nu op een geluid van ouderwets telefoongerinkel) Ook de spraakkwaliteit vind ik behoorlijk goed. Kortom, veel power in een klein telefoontje (nee, ik werk niet bij Siemens)
Nogmaals, leuk dingetje. Ik moet uitkijken dat die niet per ongeluk wordt meegewassen in de wasmachine :-)
Nog even over het geluid. De polyphonische beltonen klinken goed, kan zefs vrij hard klinken! (staat bij mij nu op een geluid van ouderwets telefoongerinkel) Ook de spraakkwaliteit vind ik behoorlijk goed. Kortom, veel power in een klein telefoontje (nee, ik werk niet bij Siemens)
[ Voor 44% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 14-02-2003 21:37 ]
Heb'm dus uiteindelijk besteld. En vandaag binnen gehad. heb'm al 5 minuten en ben er nu al helemaal weg van top foon'tje
Dit toestel was toch eerst alleen bedoeld voor de Aziatische markt ??
Het is wel een mooi ding zeg, alleen vind ik de antennes altijd irritant aan dit soort telefoons, maar ik geloof dat je de antenne eruit kan draaien en er dan een dopje op kan doen. Je bereik blijft dan evengoed hetzelfde.
Trouwens, gister de S55 in mijn handen gehad, die is ook heel gaaf. Kleurenscherm is een beetje grof, maar niet lelijk.
Nu zie ik op de site, dat er binnenkort ook een SX1 uit gaat komen, die is helemaal mooi. Vooral de nummer toetsen.
http://www.my-siemens.com...%252FSX1%252Fdesc,FF.html
Alleen de joystik lijkt mij niks.
Het is wel een mooi ding zeg, alleen vind ik de antennes altijd irritant aan dit soort telefoons, maar ik geloof dat je de antenne eruit kan draaien en er dan een dopje op kan doen. Je bereik blijft dan evengoed hetzelfde.
Trouwens, gister de S55 in mijn handen gehad, die is ook heel gaaf. Kleurenscherm is een beetje grof, maar niet lelijk.
Nu zie ik op de site, dat er binnenkort ook een SX1 uit gaat komen, die is helemaal mooi. Vooral de nummer toetsen.
http://www.my-siemens.com...%252FSX1%252Fdesc,FF.html
Alleen de joystik lijkt mij niks.
Wat moet dat kosten?Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 12:42:
Heb'm dus uiteindelijk besteld. En vandaag binnen gehad. heb'm al 5 minuten en ben er nu al helemaal weg van top foon'tje
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1