Toon posts:

Computerboot waarschuwing

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,
Ik had een 3dkaart (Club 3d 9700) besteld bij www.computerboot.com op 2 februari. Op 5 februari stond (wat nu op de website staat) dat ze geen orders meer aannemen na 5 februari omdat ze het super druk hadden en emails bijna onhaalbaar werden, om hun service te bewaren nemen ze 2 maanden pauze en zullen ze bestellingen die voor 5 februari geplaats zijn gewoon worden afgewerkt.

Nadat ik mijn bestelling had overgemaakt (die zelfde dag op die zelfde avond) kreeg ik een mailtje dat k hun op de hoogte moest houden van mijn betaling. Ik had gelijk daarna mailtje terug gestuurd dat mijn betaling in orde was, en dat met internet bankieren binnen 2 dagen op die rekening zat. Na 2 dagen kreeg ik niks te horen dus had even mailtje gestuurd 'warneer de betaling binnen was gelijk mijn moest emailen'. Weer 2 dagen weer geen response... Dus weer een mailtje gestuurd etc etc totdat het de dag van vandaag wilde ik actie ondernemen want om 10 dagen te wachten zonder enige response op mijn 7 emails vond ik verdacht worden. Dus probeerde hun telefoonnummer te acher halen (adres hadden ze opgegeven alleen geen naam en telefoonnummer). Dus ik zoeken en kwam tot niks uit, totdat ik iemands telefoonnummer had gevonden die in dezelfde straat woonde. Dus even gebeld en alles uitgelegd, ze zou er werk van maken en de naam proberen te achter halen en moest over 15 min terug bellen. Na 15 minuten terug gebeld en kreeg hun naam en als mededeling dat die vent op vakantie was naar Canada en dat alleen de dochter thuis was. Dus ik bedanken etc, ze zei nog: als je er echt neit meer uit kmt zoek ik het wel verder uit, na de enorme aardige vrouw te hebben gehad probeerde ik het nummer te achter halen samen met mijn ouders door 118 te bellen. En bleek het een geheim nummer te zijn. Ik kan niks anders doen dan wachten, ik voel mij zeer genaaid en ben bang dat ik mijn 276 euro nooit meer terug zie. Het lullige is dat het een verjaardagscadeau is van mijn vader en die heeft dus nu niks om te geven.

Zo heb ik samen met mijn ouders gepraat en tot de conclusie gekomen dat als ze binnen 5 dagen niet reageren de politie Boekel te waarschuwen en wellicht andere mensen.Ik vind het ook best gek dat de afdeling videokaarten op computerboot weg zijn, eerst was die er gewoon nog wel en blijkbaar nu verwijderd.

Ik hoop dat ik hier mensen waarschuw en tegelijker tijd in heb gelicht.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Goed, en nu mag je je verhaal nog een keer in de shopsurvey zetten, dan staat het ook nog eens op de goede plaats :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Dit topic is gesloten.