Hi,
Ik wil graag een server bouwen en heb daarvoor een K7S5A mainboard en een AMD 1800+ processor.
Ik ga gebruik maken van de onboard NIC en daarnaast heb ik :
* Leadtek A170 AGP
* Soundblaster 128
* 56K6 modem
* USB ISDN modem
Twee modems omdat de ISDN modem alleen voor mijn werk is en de andere modem is voor het geval ik eens via mijn laptop op mijn server wil inloggen.
Wat mij nu opvalt voor het installeren is dat met ACPI alles op IRQ 11 wordt gezet en zonder ACPI de AGP en of modem of audiocard geshared worden. Zoniet dan wordt er wel wat anders geshared (USB en Audio).
Wie kan mij vertellen of dit kwaad kan en of ik dit op een 1 of andere manier zelf kan zetten.
Met mijn huidige BIOS versie kan ik helemaal niets zetten wat IRQ aangaat.
Wie heeft tips/tricks of advise ??????????????????????????????????????
Ik wil graag een server bouwen en heb daarvoor een K7S5A mainboard en een AMD 1800+ processor.
Ik ga gebruik maken van de onboard NIC en daarnaast heb ik :
* Leadtek A170 AGP
* Soundblaster 128
* 56K6 modem
* USB ISDN modem
Twee modems omdat de ISDN modem alleen voor mijn werk is en de andere modem is voor het geval ik eens via mijn laptop op mijn server wil inloggen.
Wat mij nu opvalt voor het installeren is dat met ACPI alles op IRQ 11 wordt gezet en zonder ACPI de AGP en of modem of audiocard geshared worden. Zoniet dan wordt er wel wat anders geshared (USB en Audio).
Wie kan mij vertellen of dit kwaad kan en of ik dit op een 1 of andere manier zelf kan zetten.
Met mijn huidige BIOS versie kan ik helemaal niets zetten wat IRQ aangaat.
Wie heeft tips/tricks of advise ??????????????????????????????????????