Toon posts:

Sampo AlphaScan 712 nogal pixelig....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen idee of het altijd al zo was, maar het is wel opvallen, zitten er bij zo'n Sampo nou zo weinig pixels of is het een driver probleem, want het beeld is echt lelijk. (Ik heb tijdelijk een Acer monitor gehad, en daar was het beeld 400% beter!!)

Kortom, kan dit aan de drivers liggen? Of instellingen? Hoe is dat op te lossen?

Verwijderd

heb je 'm wel op de aanbevolen resolutie gezet, als je het op een andere resolutie zet dan wara ie voor gemakat is ziet het er ook erg pixelachtig en slecht uit.

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft het zelfs ook bij 600*800

Verwijderd

Ik heb hier ook een oude 15 inch Sampo staan, maar die is perfect bij 1024 X 768 @ 75 Hz.
Waar je probleem aan kan liggen weet ik niet, want ik heb helemaal GEEN drivers geinstalleerd en ook de instellingen zijn standaard.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 19:33:
Hij heeft het zelfs ook bij 600*800
Lees dan de handleiding.

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/sampo.JPG

Klein screentje, je ziet wel dat het lelijk is (Komt niet door jpeg compressie)...

Sampo, en handleiding, ehm ok, geeft geen oplossing, Sampo en helpdesk echt een feest.....

Mijn monitor is defect, ik vraag RMA nummer aan, of ik hem op wil sturen naar België? Noemen ze onsite garantie?! Niet dus, ok ze komen hem ineens gewoon ophalen en geven netjes een leenmonitor (Achteraf blij dat ik zo slim was erom te vragen). Ik neem ondertussen, want mijn monitor was al ff stuk, een leen-monitor mee van het bedrijf waar ik werk... 2 Maanden later, ik bel om te vragen waar mijn monitor blijft, ze zijn verbaasd, vast foutgegaan bij de vervoerder, hij is er binnen een week, ok ik wacht.... 3 weken later. Ik bel nogmaals..... Hij is nu ineens naar Taiwan gegaan.. Wat willen die gasten eigenlijk, ik wordt pissed en zeg dat ik die leenmonitor wel houd en dat ze die andere in hun hol mogen steken...... Hoorn wordt er ineens opgelegd......

Nu heb ik dus die leenmonitor, en daar valt dat pixel probleem me dus op, misschien hebben ze het allemaal wel, maar ik vind het persoonlijk storend....

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Hmmz , lijkt me niet aan je scherm te liggen als WIJ het ook zien hoor ...

Verwijderd

Topicstarter
Desolation Angel schreef op 12 February 2003 @ 20:33:
Hmmz , lijkt me niet aan je scherm te liggen als WIJ het ook zien hoor ...
Daar heb ik dus ook even over zitten denken, maar als ik een screenshot maak, en jullie geef, dan zien jullie het automatisch ook, omdat hij het zo opslaat.....

Maar het is geen probleem met mijn videokaart, die is sterk genoeg, Geforce IV Ti 4200 128MB DDR

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 20:36:
[...]

Daar heb ik dus ook even over zitten denken, maar als ik een screenshot maak, en jullie geef, dan zien jullie het automatisch ook, omdat hij het zo opslaat.....

Maar het is geen probleem met mijn videokaart, die is sterk genoeg, Geforce IV Ti 4200 128MB DDR
Tenzij je screenshots maakt met een fototoestel ligt dit toch echt niet aan je monitor....

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Topicstarter
Zer0 schreef op 12 February 2003 @ 20:38:
[...]

Tenzij je screenshots maakt met een fototoestel ligt dit toch echt niet aan je monitor....
Het gaat dus om het soort ruit-profiel wat door het beeld gaat, zien jullie dat ook?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 20:41:
[...]

Het gaat dus om het soort ruit-profiel wat door het beeld gaat, zien jullie dat ook?
Nee. Een screenshot is niks anders dan een shot uit je videokaartgeheugen. je zal dus met een fototoestel een foto maken (zoals gezegd werd) en die hier plaatsen, anders zien wij het niet.
Pagina: 1