Klein screentje, je ziet wel dat het lelijk is (Komt niet door jpeg compressie)...
Sampo, en handleiding, ehm ok, geeft geen oplossing, Sampo en helpdesk echt een feest.....
Mijn monitor is defect, ik vraag RMA nummer aan, of ik hem op wil sturen naar België? Noemen ze onsite garantie?! Niet dus, ok ze komen hem ineens gewoon ophalen en geven netjes een leenmonitor (Achteraf blij dat ik zo slim was erom te vragen). Ik neem ondertussen, want mijn monitor was al ff stuk, een leen-monitor mee van het bedrijf waar ik werk... 2 Maanden later, ik bel om te vragen waar mijn monitor blijft, ze zijn verbaasd, vast foutgegaan bij de vervoerder, hij is er binnen een week, ok ik wacht.... 3 weken later. Ik bel nogmaals..... Hij is nu ineens naar Taiwan gegaan.. Wat willen die gasten eigenlijk, ik wordt pissed en zeg dat ik die leenmonitor wel houd en dat ze die andere in hun hol mogen steken...... Hoorn wordt er ineens opgelegd......
Nu heb ik dus die leenmonitor, en daar valt dat pixel probleem me dus op, misschien hebben ze het allemaal wel, maar ik vind het persoonlijk storend....