Toon posts:

Beste betaalbare 17" TFT

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben op zoek naar een leuke, betaalbare 17" TFT monitor. Het moet vooral het normale surf-mail-en-game-werk aankunnen en niet haperen oid.

Het mag totaal niet teveel kosten. Totaal is voor mij €725 (incl btw) het absolute maximum, terwijl t nog wel iets goedkoper mag :)

Ik heb al enkele dingen bekeken en zat net zelf te twijfelen tussen Samsung Syncmaster 171P 17" en Samsung Syncmaster 171N 17". Het prijsverschil tussen deze twee is best groot, maar hoe zit het met het kwaliteitsverschil...?

En een vriend vertelde me dat die Syncmasters niet echt goed waren (maar ze staan wel hoog in de pricewatch?) Hij raadde me weer een Hercules ProphetView 920 17" aan.

Nu weet ik dus niet meer wat ik moet kiezen. Iemand tips?

JanWillem

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Tips? Yep, zoek wat reviews nadat je in de pricewatch heb gekeken. Doe ik ook nl.

ARME AOW’er

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-08 08:02

melvie

Retro Icon

op laupro is op dit moment een inkoop actie van tft schermen http://www.laupro.nl/ia misschien wat voor jou? (er is overigens wel weinig animo zoals ik nu zie voor die schermen)

[ Voor 23% gewijzigd door melvie op 12-02-2003 19:19 ]

Verwijderd

Samsung 171P, nu in de aanbieding bij http://www.tftwinkel.nl

Verwijderd

Kijk bij google naar de nf1700 hele goeie specs heb hem ook geen ghosting of wat dan ook.

499 bij BCC.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:18

Exirion

Gadgetfetisjist

Zijn er nog niet genoeg van deze topics? :O

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Ik zou zeggen, surf op 't internet, google, Ome Tom etc. Zoek wat reviews en kijk wat geschikt is voor jou. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 19:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Die Samsung Syncmaster-serie is dus wel goed? Dat scherm was nl de eerste die me aantrok

Verwijderd

Topicstarter
En wat is het verschil tussen de 171N en de 171P? Zie zo t verschil niet echt, behalve dat de 171P veel duurder is een een veel dikkere rand (wat ik dus liever zo dun mogelijk heb)

Verwijderd

Bezint eer ge begint.
Tomshardware 1
Tomshardware 2
Dit zijn links direct naar de artikelen, ik suggereer dat je ze alletwee goed doorleest. Vervolgens naar pricewatch.
Veel geluk! :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 19:44 . Reden: link toevoegen ]

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:43
Samsung word meestal wel goed aangeprezen, kun je niet echt een miskoop aan begaan. Probeer el-cheapo merken te mijden, slechte response tijd/ghosting e.d. zijn niet prettig als je voor een paar centen meer daar geen last van had gehad.....

Verwijderd

Topicstarter
Okee, dan neem ik een Samsung. Maar ik kan ngo steeds nergens vinden wat het verschil tussen de 171N en de 171P is :$
Ook niet op Toms Hardware. Want t verschil in prijs is best behoorlijk en het uiterlijk van de goedkopere 171N vind ik mooier, maar hoe is het kwaliteitsverschil in beeld?
Ik heb namelijk de 171N al bij mn pa gezien en dat zag er best behoorlijk uit. Heb em alleen niet in games e.d. gezien.

Dus...iemand met t verschil?

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:43
Heb zelf alleen ervaring met de 171S en die vind ik al een superstrak beeldje geven......

Verwijderd

Topicstarter
LOL, dat vond ik van de 171N ook. Maarja, dat is ook eigenlijk voor t eerst dat ik een flinke tijd op een TFT van kwaliteit heb mogen werken, dus dan is alles mooi ;)
Maar is die €120 extra wel de moeite waard voor de kwaliteit die je krijgt? €600 voor de 171N is voor mij namelijk al een hele bult geld :)

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
399 Euro excl BTW. Bij office center. Wel een kvk nr nodig, maar de meeste mensen kunnen dat wel regelen.

Het is een Neovo 17" Scherm. Zwart uitgevoerd, en hij staat hier naast me werkend. Mooi schermpje!

Mijn V&A

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:57

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dit is een 'wat moet ik kopen'-topic
En er lopen al diverse vergelijkbare topics hierover :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.