Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Plexiglas/Lexan. Best duur

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

• Kres817
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Ben ff met een mod van mijn kast bezig en daar heb ik lexan voor gekocht bij de
G _ _ A.
Maar dat spul is duur.

Lexan plaat van 500 mm x 500 mm x 3mm dik is 18 euro en nog wat van die kleine meuk.

Een plaat plexiglas van 1000 mm x 1000 mm x 3 mm is iets van 24 euro.

Ik heb maar lexan genomen omdat ik niet weet wat ik met zoveel plexiglas zou moetten doen.

Klopt het dat het overal zo prijzig is of is dit een uitzondering?

Ach ja..........

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
hier bij praxis is 100x50 cm acrylglas iets van 14 euro.

prijzen zijn dus wel overal wel zo'n beetje hetzelfde, tenzij je het bij een groothandel ofzo haalt.

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Lexaan is een stukkie sterker dan plexi, en ja... het is vrij prijzig. Het is van dat typische spul dat je ergens moet weten te scoren bij een afvalbedrijf oid. Ik heb hier ook wat stukjes die pa heeft meegenomen van z'n werk. :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• Kres817
  • Laatst online: 31-10-2024
Oh en als ik maar bedenk hoeveel van die platen plexi ik op school in mijn brugklastijd wel niet vernacheld heb tijdens de lessen techniek.

Maar zijn er nog meer mensen die er ff op willen zetten wat ze voor dat spul hebben betaald ?

Ach ja..........

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Kres schreef op 12 February 2003 @ 19:25:
Oh en als ik maar bedenk hoeveel van die platen plexi ik op school in mijn brugklastijd wel niet vernacheld heb tijdens de lessen techniek.

Maar zijn er nog meer mensen die er ff op willen zetten wat ze voor dat spul hebben betaald ?
Jah, ik ook.
Lekker op zo'n warmte-buig-bank die platen smelten en verkloten, dat heeft mijn school heel wat geld gekost :P

Hier ist bij de bouwmarkt 1m x 1m x ? iets van 11 euro

\_Specs_/

• Odin
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

o.oo euro, ik ben bij zo'n neon bedrijf weze vragen die zaagde het ook nog eens op maat :D

Zoals Positron al zei je moet een afvalbedrijf oid hebben.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Best duur ja... Heb je het er niet voor over, dan maak je toch lekker geen window? :Z
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.