monitorinstellingen verprutst en krijg ze niet meer terug

Pagina: 1
Acties:

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-08 21:46
Ik kom dus net thuis en zie ik dat mijn monitorinstellingen totaal zijn verprutst. Mijn broer schijnt de hele dag erachter te hebben gezeten en die is 2 dagen weg nu :(.

Nouja, ik kom dus thuis en de computer staat nog aan, dat gebeurt wel vaker dus niks aan de hand. Ik zet dus de monitor aan en ik zie dat alle monitorinstellingen zijn verprutst. Nog steeds niks aan de hand denk ik, ik verander gewoon de monitorinstellingen, nou niet dus. Het beeld was zo vervormd dat het met geen mogelijkheid goed te krijgen is.

Nou vroeg ik me af of hier nog iets aan te doen is, De halve startknop links laat hij niet zin als het beeld maximaal naar rechts is verschoven en het hele beeld staat bol naar rechts.

Het is een LG Flatron 795FT Plus van +/- 2,5 jaar oud, nooit problemen mee gehad en nooit vervormd beeld oid.
Please vertel me niet dat ie dood is :'(

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:53

sapphire

Die-hard pruts0r

je kan je beeld ook terug bollen en het scherm minder breed maken lijkt me erg makelijk 8)7

Gabriël AM5

• Shagura
sapphire schreef op 12 February 2003 @ 18:31:
je kan je beeld ook terug bollen en het scherm minder breed maken lijkt me erg makelijk 8)7
Dat terugbollen werkt helemaal niet in de On Screen Display en het verschuiven werkt redelijk, maar bij 100 wil ie niet mer verder terwijl het scherm dan niet in het midden staat. Verkleinen slaat nergens op, omdat ik wel mijn 17' wil gebruiken :)

Verwijderd

Er is toch wel een knopje "recall" :)

• Shagura
Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 18:41:
Er is toch wel een knopje "recall" :)
Ja die is er wel, maar dan heb je nog steeds hetzelfde probleem, is er misschien iets met een magnetisch veld ofzo :? Want hij trekt helemaal 1 kant op.

[ Voor 4% gewijzigd door Shagura op 12-02-2003 18:58 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Het kan ook liggen aan de instelling in Windows. Als ik van resolutie of ververversingssnelheid verander doet de monitor ook 'raar'.

ARME AOW’er

• Shagura
GuardianAngel schreef op 12 februari 2003 @ 19:02:
Het kan ook liggen aan de instelling in Windows. Als ik van resolutie of ververversingssnelheid verander doet de monitor ook 'raar'.
Ik kan de verversingssnelheid wel veranderen van 100 naar 85 herz, mar dan verhelp ik nog steeds niet de vervorming en zit ik op een lagere resolutie.

Verwijderd

Shagura schreef op 12 februari 2003 @ 18:58:
[...]

Ja die is er wel, maar dan heb je nog steeds hetzelfde probleem, is er misschien iets met een magnetisch veld ofzo :? Want hij trekt helemaal 1 kant op.
Dan moet je ffe "degausen" :)

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:10
Start de pc is opnieuwe op dan

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Porbeer eens ff een andere resolutie te kiezen; sommige instellingen zijn wel eens resolutie afhankelijk.

• Shagura
Cubix schreef op 12 February 2003 @ 19:27:
Porbeer eens ff een andere resolutie te kiezen; sommige instellingen zijn wel eens resolutie afhankelijk.
Dat werkt wel, maar moet ik dan maar op 1024-768 gaan werken? Het heeft een behoorlijke inpakt vind ik eigelijk..... Verder werkt het degaussen niet.

• Rekenmachine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
Heb je het al een keer in "veilig modus" van windows geprobeerd?

https://www.enwatbenjedan.nl/

• I386DX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-08 11:09
In Windows zelf kan je je beeld ook wel wat vorm geven, misschien is daar aan 'geprust'

• Shagura
I386DX schreef op 12 February 2003 @ 19:41:
In Windows zelf kan je je beeld ook wel wat vorm geven, misschien is daar aan 'geprust'
waar kan dat dan als ik vragen mag :?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:06
Als je een NVIDIA kaar met Detonator drivers hebt zit dat bij Eigenschappen van beeldscherm > Instellingen > Geavanceerd > {gek tab met NVIDIA logootje en type van jouw videokaart} > nView > Apparaatinstellingen > Schermaanpassingen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
anders kun je het beste je monitor eerst instellen dmv je bios scherm aan te zetten, en later via Windows of zoals XanderH zegt.
Pagina: 1