Ik zit met het volgende: ik ben een pagina aan het maken die een Iframe bevat. Deze Iframe zou ik aanpasbaar in formaat willen hebben afhankelijk van de resolutie van de gebruiker.
Dat zowel in breedte en in hoogte. De breedte moet worden aangenomen van de breedte van de cel waar de Iframe zich in bevindt. De hoogste van het Iframe moet gelijk zijn aan de hoogte van de pagina bij zojuist vastgestelde breedte. Zodat er geen scrollbar verschijnt bij het Iframe.
voorlopig heb ik
De width van de iframe moet dus gelijk zijn aan de "td width="*"" en de height afhankelijk van de inhoud van dingestest.html.
Volgt u mij nog? Mooi!
Ik heb al met document.getElementById('dinges').height enzo proberen te kloten echter zonder succes.
BTW: dingestest.html staat vol met Lurom Ipsum zooi zonder breaks
Dat zowel in breedte en in hoogte. De breedte moet worden aangenomen van de breedte van de cel waar de Iframe zich in bevindt. De hoogste van het Iframe moet gelijk zijn aan de hoogte van de pagina bij zojuist vastgestelde breedte. Zodat er geen scrollbar verschijnt bij het Iframe.
voorlopig heb ik
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <body> <table border="1" width="100%"> <tr> <td width="20%"> </td> <td width="*"> <iframe name="dinges" src="dingestest.html" marginwidth=0 marginheight=0 scrolling="no" frameborder="0"></iframe> </td> <td width="20%"> </td> </tr> <table> </body> |
De width van de iframe moet dus gelijk zijn aan de "td width="*"" en de height afhankelijk van de inhoud van dingestest.html.
Volgt u mij nog? Mooi!
Ik heb al met document.getElementById('dinges').height enzo proberen te kloten echter zonder succes.
BTW: dingestest.html staat vol met Lurom Ipsum zooi zonder breaks
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs