Toon posts:

[SQL??]

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Graag wil ik drie dingen op mijn website. formulieren in laten vullen, opgeven voor een nieuwsbrief via e-mail en een forum. Ik ben pas net begonnen met webdesign en weet er dan ook niet veel vanaf. Zelf dacht ik dat je dan bij SQL uitkomt of iets dergelijks. Het is namelijk de bedoeling dat al die formulieren automatisch worden opgeslagen in een database, dat de email adressen worden geplaats in een mail groep en het forum spreekt voor zich.

Kan iemand mij kort uitleggen hoe het ongeveer werkt? Dus met wat voor script spreek je iets aan? Wat spreek je aan? Hoe haal je het op? etc.

En dan minstens zo belangrijk......kan ik ergens op internet tutorials vinden van dat wat ik moet kunnen? Wat voor boek of boeken zou ik moeten lezen? Kortom hoe kom ik te weten hoe ik dit allemaal kan doen.

Volgensmij kan je dit soort dingen niet met HTML doen maar kom je bijv. meer in de richting van PHP of iets dergelijks. Graag hoor ik ook welke taal voor dit soort toepassingen het makkelijkst is om te leren.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoi, welkom in P&W. Lees eerst even deze topics door:
Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)
Welkom in P&W (FAQ-28/11/2002)

als je dat gedaan hebt is je al gelijk duidelijk waarom je topic op slot zit ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.