Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Verwijderd
ziet er mooi uit hoor
handig die gasket
ben benieuwd hoe het verder gaat worden
als je nou eerst alles erin had gebouwd en dan een topic opende
handig die gasket
ben benieuwd hoe het verder gaat worden
als je nou eerst alles erin had gebouwd en dan een topic opende
netjes weggepropt die pomp, ben benieuwt naar het eindresultaat, so far so good.
ook ik ben nogsteeds benieuw naar het eindresultaat, maar moet toch zeggen dat dit topic een beetje onzinnig is
Dit vind ik voor mezelf ook gewoon een mooi logboek en je hoeft het niet te openen als je het niet wilt lezen.Maar iedereen is gek op plaatjes.
BTW ik laat toch zien hoe ik het bouw, als alles ingebouwd is, zie je bijv. die gasket niet meer.
BTW ik laat toch zien hoe ik het bouw, als alles ingebouwd is, zie je bijv. die gasket niet meer.
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
o.k. gooi maar dicht.ik dacht dat jullie het misschien wel leuk zouden vinden om een project realtime te volgen.ik doe het niet voor mijn eigen plezier.
Verwijderd
Trouwens vrij wazig dat ze topics dicht doen van kasten die nog niet af zijn.
Een echte tweaker zijn kast is toch nooit af?
Een echte tweaker zijn kast is toch nooit af?
Ziet er al erg goed uit
Maar wil je aub. niet steeds een nieuw topic openen als je een update maakt. Zet het dan gewoon in dit topic.
Dan maak je ook veel meer kans dat je topic gewoon open blijft.
Maar wil je aub. niet steeds een nieuw topic openen als je een update maakt. Zet het dan gewoon in dit topic.
Dan maak je ook veel meer kans dat je topic gewoon open blijft.
Erg mooi, maar post je mod maar als hij af is. Zie ook Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()