[BF1942] Hij loopt zeer traag

Pagina: 1
Acties:

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Ok ik heb sinds vandaag BF1942 (battlefield1942) opnieuw geinstalleerd. Alleen nu is het probleem dat hij niet fatsoenlijk meer wil draaien, ook in de menu's is hij super traag en reageert ie bijna nergens op.

Heb resoluties al laag gezet maar helpt ook niet echt.
Heb ook de patch 1.3 geinstaleerd...

Specs:
AMD XP+2000
Geforce 2 mx 400 32 mb
512 DDR GEHEUGEN

Het rare is dat ik toen ik hem voor het eerst (4 maanden geleden ofzo) speelde deed ie het wel normaal. Heb hem ook al een keer opnieuw proberen te installeren maar hielp ook niet :/

Iemand een oplossing :?

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

bonzz.netninja

Niente baffi

nieuwe detenators?? dat hielp iig bij mij wel

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Service pack 1 al geinstalleerd :?

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

bonzz.netninja

Niente baffi

sp1 heb je niks aan, mijn mening. zeker niet voor de prestaties van games

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Brik
Ook leuk, het is nu zo dat ik geeneens beeld meer krijg van de menu's (zwart) Maar het introfilmpje kan ik wel nog zien het het geluid hoor ik wel :(

Verwijderd

Heb je de bovenstaande dingen nou al geprobeert?

• Brik
Ja heb laatste detonators geinstalleerd, sp1 ging niet, kreeg een vage error

• Brik
Heb alles opnieuw geinstalleerd, een iets ouder driver erop gezet maar beeld blijft nogsteeds zwart :( :( :(

Verwijderd

Heb je al eens geprobeert van geluid te wisselen kwa hardware > software, verhielp bij mij veel probs. En verwijder je je oude drivers wel goed?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Je zegt dat je BF1942 opnieuw hebt geinstaleert, mischien heft 'ie wel rotzooi in het register achter gelaten (gebeurt erg te vaak), ga Battlefield even opnieuw uninstallen, open regedit en ga naar alles zoeken wat verband kan hebben met battlefield/EA, als je alles verwijder wat EA betreft kan het zo zijn dat, als je andere spellen van EA hebt geinstaleert, die het ook niet meer doen...

• Brik
yep heb oude drivers verwijderd, trouwens als de intro is afgelopen zie ik mijn muis wel een sec of 3 (de BF1942 muis, dus niet de standaard windows muis).

Zou het helpen om a road to rome te installeeren? kga t eens ff proberen

• Brik
werkt nogsteeds niet :/ alleen maar zwart beeld :(

Verwijderd

heb je drivers wel verwijdert met detonaterdestroyer (oid).
En je kan het best eentje uit de 2. serie nemen dat is nl het snelste voor je gf2.

Anders verse install van windows proberen? (das bijna altijd mijn oplossing :o )

suc6 iig

(waar kan je road to rome kopen? )

Verwijderd

heb je geprobeerd om de originele versie te kopen en die te installeren ipv die geripte versie van de lanparty ?

• Brik
uhmm nee dat is die niet :)

ik zei toch ook dat ik een originele cd key heb dus lijkt me sterk dat ie van de lan komt he ?

[ Voor 63% gewijzigd door Microkid op 11-11-2018 19:29 ]

Verwijderd

Brik schreef op 13 February 2003 @ 20:18:ik zei toch ook dat ik een originele cd key heb dus lijkt me sterk dat ie van de lan komt he ?
waar zei je dat ?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 20:48 ]

• Brik
ohnee was andere topic.

Ik heb hem nu weer aan de praat gekregen, althans ik kan heb weer beeld. Hij loopt echter nog steeds heeeeel traag. In de menu's moet ik 5 x ergens op klikken voordat ie um pakt en spelen gaat al bijna helemaal niet :/

Heb ook de nieuwste detonators.

[ Voor 8% gewijzigd door Microkid op 11-11-2018 19:29 ]

Pagina: 1