Ik heb mn pc opnieuw geinstalled en daardoor ook opnieuw Borland Builder 5 geinstalleerd. Als ik hem na installatie opstart werkt hij prima en kan ik gewoon mn projectjes maken. Als ik dan echter Borland Builder afsluit en weer opnieuw opstart, maak ik een simpel projectje (in gui mode), pleur bijvoorbeeld een knop op mn scherm en save het project. Vervolgens probeer ik te compilen maar hij geeft volgende error:
Hier wordt ik ook niet veel wijzer van .. na pure agressie heb ik borland opnieuw geinstalleerd en werkt hij perfect... je raad het alleen al, totdat ik borland opnieuw opstart. Heeft iemand enig idee waarom? Volgens google denkt hij dat ik nog steeds een console prog wil runnen, maar waar staat die optie? Iemand een idee?
Ik heb geen idee waar dit vandaan komt, maar dit zijn aantal adressen van google: http://bdn.borland.com/article/0,1410,27343,00.html[Linker Error] Unresolved external 'WinMain' referenced from C:\PROGRAM FILES\BORLAND\CBUILDER5\LIB\C0W32.OBJ
Hier wordt ik ook niet veel wijzer van .. na pure agressie heb ik borland opnieuw geinstalleerd en werkt hij perfect... je raad het alleen al, totdat ik borland opnieuw opstart. Heeft iemand enig idee waarom? Volgens google denkt hij dat ik nog steeds een console prog wil runnen, maar waar staat die optie? Iemand een idee?