C&C generals weigert te installeren

Pagina: 1
Acties:

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-02 20:04
Ik krijg bij de installatie het bericht (verkort): "Er is al een andere versie geinstalleerd van dit product. Blabla... gebruik software in control panel om het te verwijderen.

Nou kan dit komen omdat ik de multiplayer test op mijn pc HAD staan. Maar die heb ik er dus allang afgegooid en op 1 of andere manier blijft die zeiken. Ik heb mijn registry al gechecked op woorden als: generals en C&C maar kan nix vinden.
Iemand een idee?

Ik draai win98se, plz help

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
website gecheckt? hebben vast wel een faq met dit soort vragen. Ik zou het zo 123 niet weten.

• TAG_ScorpioN
Yep, heb al gezocht maar kan niemand vinden met hetzelfde probleem.

Verwijderd

Even zoeken naar EA in je registry ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Probeer eens met regcleaner of je het op kan schonen. Regcleaner kan bijvoorbeeld dingen weggooien die meer dan 30 dagen niet gebruikt zijn waardoor Generals MP misschien niet meer herkend wordt daarna :)

(Dit hoort trouwens in Spielerij - Problemen & Vragen, maar ik heb al een move aangevraagd, komt vanzelf goed ;))

The devil is in the details.

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-02 15:10

jOzh

Sweet dude!

Vraag het hier anders eens: [rml][ C&C] Generals - Deel 2[/rml]

Grab shell dude!

• TAG_ScorpioN
Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 16:06:
Even zoeken naar EA in je registry ;)
Dit had ik al geprobeerd. Talloze regcleaner progjes trwns ook, nix helpt =|

[ Voor 14% gewijzigd door TAG_ScorpioN op 12-02-2003 16:09 ]

• Hahn
Dat is niet de bedoeling :)
SPV is gemaakt om dit soort vragen uit de grote topics te halen, je moet mensen dan niet weer gaan wijzen naar de grote topics.
(Dit topic staat nog niet in SPV, maar dat gebeurt vanzelf :P)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-02 19:41
SGD -> SPV

There is no magic.

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-02 15:10

jOzh

Sweet dude!

MaRc0 schreef op 12 februari 2003 @ 16:10:
[...]

Dat is niet de bedoeling :)
SPV is gemaakt om dit soort vragen uit de grote topics te halen, je moet mensen dan niet weer gaan wijzen naar de grote topics.
(Dit topic staat nog niet in SPV, maar dat gebeurt vanzelf :P)
Oops, my bad.
Die policy werkt dan niet echt goed trouwens, in het Generals topic zag ik bijvoorbeeld genoeg vragen langskomen, maar goed...

Grab shell dude!

• Hahn
jOzh schreef op 12 February 2003 @ 16:18:
[...]

Oops, my bad.
Die policy werkt dan niet echt goed trouwens, in het Generals topic zag ik bijvoorbeeld genoeg vragen langskomen, maar goed...
Dat zijn meer van die vragen als 'waar vind ik dit?'. Echte problemen zoals de topicstarter heeft verdienen wat meer aandacht en daar is SPV dus voor :)

• TAG_ScorpioN
Ik ben er ondertussen achter gekomen dat het echt aan de multiplayer test ligt die ik geinstalleerd HAD (sorry voor de caps maar is ff ter verduidelijking ;)
Als ik namelijk de file Command & Conquer Generals (type: windows installer package) aanklik IPV de reguliere setup file dan krijg ik het bericht dat op de cd niet de files staan die benodigd zijn voor de MP beta!!

Dus ergens zitten nog sporen van die MP test anders kan die zo'n bericht niet geven lijkt me.

• scorpie
  • Laatst online: 23:31

scorpie

Supra Addict

heb je ook easycleaner geprobeerd als register cleaner? heeft mij nog nooit verlaten :)
even op google zoeken en je vindt hem zo

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• TAG_ScorpioN
Scorperito schreef op 12 februari 2003 @ 16:33:
heb je ook easycleaner geprobeerd als register cleaner? heeft mij nog nooit verlaten :)
even op google zoeken en je vindt hem zo
Ja die gebruik ik zelf standaard, het heeft niet mogen baten :\

• scorpie
  • Laatst online: 23:31

scorpie

Supra Addict

En als je in je register heel
HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > Electronic Arts > EA Games > Generals weghaalt?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• TAG_ScorpioN
Scorperito schreef op 12 February 2003 @ 16:45:
En als je in je register heel
HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > Electronic Arts > EA Games > Generals weghaalt?
Daar staat alleen nog Medal of Honor.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:18

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

TAG_ScorpioN schreef op 12 February 2003 @ 16:28:
Als ik namelijk de file Command & Conquer Generals (type: windows installer package) aanklik IPV de reguliere setup file dan krijg ik het bericht dat op de cd niet de files staan die benodigd zijn voor de MP beta!!
staat er in C: nog een mapje temp (of soortgelijk iets) waar misschien nog een setup file van de demo in zit? dan heb je kans dat die per ongeluk word gestart door de setup.
even leeg gooien, als dat nog niet is gebeurd :)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-02 21:24

PromWarMachine

Forsaken Archer

Misschien de C&C Generals files in Docs & Sets. Waar deze in Win98 staan weet ik niet, waarschijnlijk in de program directory. Als je de beta of de illi versie uninstalled, dan zegt 'ie dat hij die directory niet kan verwijderen, heb je die zelf al verwijdert?

Met andere woorden: ook alle partities afgezocht naar EA en Generals enzo?

Dividend for Starters

• TAG_ScorpioN
PromWarMachine schreef op 12 February 2003 @ 17:00:
Misschien de C&C Generals files in Docs & Sets. Waar deze in Win98 staan weet ik niet, waarschijnlijk in de program directory. Als je de beta of de illi versie uninstalled, dan zegt 'ie dat hij die directory niet kan verwijderen, heb je die zelf al verwijdert?

Met andere woorden: ook alle partities afgezocht naar EA en Generals enzo?
Alle paritities afgezocht ja. Die docs en sets waar je het over hebt, heb ik geloof ik ook weggehaald destijds, hij zit er nu in ieder geval niet tussen.

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 13:32

Jap

No worries

Ik heb het zelfde probleem gehad toen ik op mn werk tegen een collega wilde c&cen dat er verkeerde versie was ofzow. maar toen heb ik mijn _HELE_ C&C map naar hem gekopier (overschrijven) en toen deed i het perfect, het rare was wel dat we de zelfde cd hadden gebuikt (niet zelfde key btw)
mischien dat je hier iets mee kan :D

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Pagina: 1