Ik draai al een heletijd linux in textmode als server.
Ik heb nu nog een paar problemen waar ik niet uitkom
.
Downloaden van het i-net in textmode.. hoe doe ik dat? op i-net of [search=] kan ik niets daarover vinden.
probleem 2:
ik heb in de /etc/rc.d/rc.local een paar regels staan voor mijn i-net. het probleem is namelijk dat mijn deling niet automatisch wordt gemaakt
alleen nu het in de rc.local staat werkt het nog niet na een reboot
In de rc.local heb ik dit erbij getyped:
alleen hij werkt nog niet.
als ik dit in textmode gewoon in toets werkt het wel. alleen na een reboot werkt het niet meer en moet ik het handmatig weer invoeren.
kan ik nog ergens anders die regels invoeren dat hij het automatisch uitgevoert wordt na een reboot?
Ik heb nu nog een paar problemen waar ik niet uitkom
Downloaden van het i-net in textmode.. hoe doe ik dat? op i-net of [search=] kan ik niets daarover vinden.
probleem 2:
ik heb in de /etc/rc.d/rc.local een paar regels staan voor mijn i-net. het probleem is namelijk dat mijn deling niet automatisch wordt gemaakt
In de rc.local heb ik dit erbij getyped:
code:
1
2
| route del default route add default gw 213.46.56.1 |
alleen hij werkt nog niet.
als ik dit in textmode gewoon in toets werkt het wel. alleen na een reboot werkt het niet meer en moet ik het handmatig weer invoeren.
kan ik nog ergens anders die regels invoeren dat hij het automatisch uitgevoert wordt na een reboot?
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....