waar kijk jij het eerst als je een keyboard wil kopen?
Juist, bij keyboard. Of toetsenbord. Invoerapparaten is echt ongeveer het laatste waar ik naar zou zoeken
Lezen is ook een kunst, zie je mij pleiten voor een nieuwe categorie???
Ik laat zelfs zien wat ik bedoel, dat voorbeeldje is alleen maar om te laten zien dat Duits (zie testcase z'n reply) erg leuk/correct klinkend is mbt hardware.
Ik heb nog wel meer voorbeelden.
Zum Beispiel: Hauptplatine (moederbord), Tintenstrahldrucker, Speicher (geheugen) en Rohlinge.
Schitterend toch! Mijn probleem ligt meer op het vlak van de PW, bijvoorbeeld de rubriek: speakers daar is ooit voor gekozen, misschien is luidsprekers meer voor de handliggend of iets anders omdat er ook: koptelefoons, subwoofers, 5.1 en 4.1 setjes en nog een hoop andere dingen instaan.
Moederborden is weer gewoon nederlands, het gaat dsu om het volgende: ooit zijn de rubrieken bedacht en waren de namen goed, het kan nooit kwaad om er nu naar te kijken of je de naamgeving kunt: 1) verbeteren en eventueel 2) door ze te veranderen. Dit is mijn punt. Capice?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.