Toon posts:

Dutchtone allin pakket

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK zit een beetje op i-net naar een nieuwe telefoon te kijken met abbo waarschijnlijk. IK zit te denken aan een Dutchtone allin pakket 15 dan heb ik er iedere maand €15 beltegoed bij zitten ruim voldoende voor mij.

Maar nu zat ik hier te kijken:
http://www.gsmnederland.nl/Dutchtone/toestellen.php

Maar je krijgt dan dus als je Allin 20 neemt die Nokia 5310i er gratis bij en dan heb je nog iedere maand 20 beltegoed waar zit het addertje dan bij deze abbo's ze moeten toch ergens hun winst opmaken.

Ik heb al gezocht in de db van tweakers maar kon niks nuttigs vinden erover.

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
op www.telecomvergelijker.nl staat alles uitgelegd. Je kan daar het leukste abo voor het minste geld uitzoeken.

Komt erop neer dat je 1 jaar lang 30 euro per maand kan bellen, voor 30 euro per jaar, dus je krijgt 11 maanden gratis. Of je kan ter waarde van ongeveer 330 euro een telefoon uitzoeken en betaalt wel alle 12 maanden je 30 euro.

Waarom ze dit doen, al sla je me dood, de klanten die je hiermee binnenhaalt wil je niet eens als klanten (lopen ook zo weer weg), maar doe er je voordeel mee.

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
jij betaalt 20 euro per maand aan dutchtone, Dutchtone betaald een x bedrag aan gsmnederland, waarvoor ze jou die 5310i kunnen doen

ik zie geen 5310i nooit van gehoord ook...

[ Voor 15% gewijzigd door KnoppenSpook op 12-02-2003 15:25 ]

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-06 17:16
een nokia 5310i? die ken ik niet en zie ik ook niet op jouw link...
edit:
net te laat

je bedoelt zeker de 3510i

maar niks adders onder het gras hoor, je hebt gewoon 20e "belbundel" aka je abo-geld in de maand... En ja als je 5e meer betaald (20->15) dan kunnen ze vaak een toestel erbij doen... Hoe groter je abo hoe meer je "krijgt"...

[ Voor 9% gewijzigd door chaosonline op 12-02-2003 15:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz ik vind het in ieder geval zeer interesant uit zien. Zovaak bel ik niet dus vind ik het wel mooi om een allin 20 te nemen dan krijg ik die 3510i er gratis bij.

Mensen die zelf ook dutchtone hebben.

Ik zie dat je ook nog 25 retour krijgt waarom doen ze dat dan om het aantrekkelijker te maken ofzo.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 15:48 ]

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

LuCaS schreef op 12 February 2003 @ 15:24:
Waarom ze dit doen, al sla je me dood, de klanten die je hiermee binnenhaalt wil je niet eens als klanten (lopen ook zo weer weg), maar doe er je voordeel mee.
Oude discussie. Telco`s verdienen veel als iemand naar je mobiel belt vanaf het vaste net. Ook mensen die over hun bundel heen gaan e.d. leveren wat op. Ten slotte heb je nog mensen die hun abo laten door lopen na de 12/24 maanden contractsduur en dan verdienen ze natuurlijk meer.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Topicstarter
Aha op die manier. Nou ja ik denk dat ik maar een allin 20 neem dan krijg je de telefoon erbij en ben je voordeliger uit dan bij een allin paket van 15.
Pagina: 1