Toon posts:

Seagate Barracuda V ervaringen topic

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Seagate 120g-8mb-7200 ata133 ratelt bij het lezen en schrijven. Niet hard, maar het is merkbaar, hinderlijk merkbaar. Zijn er mensen hier die dezelfde ervaring hebben met deze schijf met name de Barracuda V reeks? (voor de modjes, ik vraag dus niet om een oplossing, en kom niet met tooltjes bladiebla faq enz, want die zijn er niet voor een seagate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
je hebt toch seatools dacht ik?

en alle harde schijven ratelen een beetje, meer of minder. is het zo goed hoorbaar? Probeer eens te vergelijken met een ander. Geeft ie wel de goede snelheids waardes met HDtach en ATTO?

[ Voor 16% gewijzigd door maratropa op 12-02-2003 14:57 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ik wilde ook een 120 GB gaan kopen

twijfelde tussem Seagate en Maxtor

maar als die dus ratelt ga ik toch maar voor Maxtor......heb nu nl een maxtor 30 GB die ik nog NOOIT gehoord heb.....maargoed die 120 gb kan evengoed geluid maken

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:45
Ik heb een Barracuda IV 40GB 7200rpm. Het is de beste schijf die ik tot nu toe heb gehad. Hij is superstil. Je hoort hem wel lezen en schrijven, maar dat is heel zachtjes. Ik heb liever dat ik hem hoor lezen/schrijven dan dat ik hem hoor spinnen. Wat Maxtor dus juist wel doet.

Ik ga de volgende schijf ook een Seagate nemen, de 7200.7 is een nieuwe serie, en die is net zo rap als een IBM schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

HiFiGek, als je vermoedt dat de schijf ongezond klinkt, neem dan contact op met de leverancier/fabrikant. We kunnen _echt_ niks anders voor jou doen.

Dit topic levert alleen maar opsommingen op in trant van "mijn schijf klinkt überstil", "hee je moet die schijf checken met seatools", "ruil die schijf toch in", etc.. Allemaal dingen die je zélf had kunnen bedenken.

Dicht.

Dit topic is gesloten.