Verwijderd

Topicstarter
Sommige delen in mijn beeld verschuiven ... wit is oke.. het zijn de gekleurde delen die dat doen... het lijkt alsof mijn beel niet in de juiste resolutie is..

weet iemand of de resolutie of de kleuren te veranderen zijn net als je windows desktop???

of weet iemand wat het probleem is?

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:01

vanDaal

-ismeereentje

Ik geloof niet dat de resolutie van een Ipaq veranderd kan worden. De desktop overigens wel, maar ik vraag me af of dat zal helpen.

Maar waarop lijkt het meer, een hardwarematige of softwarematige fout?

Verwijderd

Topicstarter
het lijkt op een softwarematige fout.

heb dit weleens op een computer gezien..

heb jij zelf een ipaq? zoja:

hoe ziet je desktop eruit??

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:01

vanDaal

-ismeereentje

Ik heb zelf een 3660. De desktop ziet er gewoon standaard uit. Echter heb ik wel geupgrade naar PocketPC 2002. Misschien zo'n upgrade verhelpt jouw probleem wel.

[ Voor 4% gewijzigd door vanDaal op 12-02-2003 15:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is er nog iemand anders die dit probleem herkent?/? ik zit nu te denken dat de vorige eigenaar pocketpc niet goed geinstalleerd heeft

Verwijderd

Je zou es "js landscape" kunnen proberen. >>> http://www.jimmysoftware.com/trial.asp

En anders probeer hem maar eens opnieuw te flashen.

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

ik zou een reflash doen, of iig ff een foto maken en die hier laten zien ;) ik heb daar nog nooit probs mee gehad, wel hele andere met mn 3630 ;)
verschuiven de kleuren ofzo?
anders gewoon opsturen naar compaq :)

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
je weet wel.. als je zeg maar windows98 opnieuw installeert op een pc zonder video drivers dan krijg je toch dithering enz omdat ie dan een driver pakt die heel weinig kleuren onderteund...? nou zo ziet mijn desktop eruit op de ipaq3630

heel raar... ik heb geprobeerd te flashen maar dat lukt niet.. krijg error 113.. en dan moet ik hem resetten en nog een keer proberen.. maar krijg constant error 113.
Pagina: 1