Hallo forumummers.
Al enige tijd ben ik in bezit van een DV-6200 van Marantz. Ik meende daarmee dus een goed apparaat gekocht te hebben, maar maak er de meest maffe dingen met mee en ik ben benieuwd of ik de enige ben met die ervaringen.
Om wat zaken te noemen;
- DVD's starten soms wel, soms niet
- Switchen van Mpeg stream geeft na de switch geen geluid meer
- Compatibiliteit met CD-R en CD-RW is ver te zoeken ondanks dat dit wel ondersteund zou zijn...
- CD-R cd's starten niet op juiste punt, soms 2 a 3 sec's in het nummer pas.
- Skippen van nummers op CD-R duurt erg lang
- MP3 Weergave laat wel lijst zien, maar speelt soms niet af.
Dit soort geklier. Ik word er gek van....
Op aanraden van mijn leverancier ding maar ( weer ) terug naar Marantz. Is net 4 maanden geleden voorzien van nieuw binnenwerk ( zegt men ).
Als tijdelijke vervanging voor audio cd's een normale player mee, de 7200 geloof ik ...nou die zou dus ook CD-R spelen ! NOT
Ook deze heeft problemen met CD-R weergave, de enige snelheid opname snelheid die ondersteund wordt is ssn SINGLE-SPEED recording, d.w.z als ik op single speed een cd-tje opneem dan lust ie em, anders niet.Wie neemt er tegenwoordig nou nog een cd-tje op , op single-speed ??? Niemand toch ??
Vaag allemaal....dus de vraag rest...ben ik de enige met dit gezever ??
Greetz,
Peter
Al enige tijd ben ik in bezit van een DV-6200 van Marantz. Ik meende daarmee dus een goed apparaat gekocht te hebben, maar maak er de meest maffe dingen met mee en ik ben benieuwd of ik de enige ben met die ervaringen.
Om wat zaken te noemen;
- DVD's starten soms wel, soms niet
- Switchen van Mpeg stream geeft na de switch geen geluid meer
- Compatibiliteit met CD-R en CD-RW is ver te zoeken ondanks dat dit wel ondersteund zou zijn...
- CD-R cd's starten niet op juiste punt, soms 2 a 3 sec's in het nummer pas.
- Skippen van nummers op CD-R duurt erg lang
- MP3 Weergave laat wel lijst zien, maar speelt soms niet af.
Dit soort geklier. Ik word er gek van....
Op aanraden van mijn leverancier ding maar ( weer ) terug naar Marantz. Is net 4 maanden geleden voorzien van nieuw binnenwerk ( zegt men ).
Als tijdelijke vervanging voor audio cd's een normale player mee, de 7200 geloof ik ...nou die zou dus ook CD-R spelen ! NOT
Ook deze heeft problemen met CD-R weergave, de enige snelheid opname snelheid die ondersteund wordt is ssn SINGLE-SPEED recording, d.w.z als ik op single speed een cd-tje opneem dan lust ie em, anders niet.Wie neemt er tegenwoordig nou nog een cd-tje op , op single-speed ??? Niemand toch ??
Vaag allemaal....dus de vraag rest...ben ik de enige met dit gezever ??
Greetz,
Peter