Centrale post over alles omtrent eventuele dump voor TA

Pagina: 1
Acties:

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Ik heb hier maar even een nieuw topic aangemaakt over de eventuele dump voor TA die een aantal members wilden doen.

Vanuit mijn eigen oogpunt zie ik alleen niet echt in waarom je dit zou willen doen. Ik bedoel, het is een contest, en elke dag hebben we de hitparade om bij te houden hoe we het doen en dan ga je blokken weggeven aan de concurrentie, dat lijkt me simpel gezegt niet echt logisch.

Verder is het dan zo dat als iemand anders van DPC die er tegen is zijn team ziet flushen voor een ander team waar hij dagelijks probeert boven te blijven door zelf zoveel mogelijk te flushen dan kan ik wel begrijpen dat die persoon daar vrij boos over kan worden.

Ook is er dan nog het feit dat ik niet echt inzie waarom je dit zo 'ie zo voor TA zou doen. Want ja, er zijn wat problemen in het verleden geweest op hun forum, maar die waren gelukkig al snel weer over en dat werd gelukkig ook erg goed opgevat door TA en volgens mij hebben TA en DPC nu een vrij goede relatie. Dus ik zie wat dat betreft ook al niet in waarom je het zou doen.

En als laatste wil TA de blokken niet eens hebben omdat ze dat niet nodig vinden en niet inzien waarom wij dat echt zouden willen doen, dus dat lijkt me toch het duidelijskte argument om het niet te doen.

Maar wie er anders over denkt of toch nog wil reageren of iets toevoegen kan dat hieronder natuurlijk doen, en dus niet in een nieuw topic ;)

Verwijderd

GEWOON NIET DOEN!! PUNT UIT!!

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

En zoals iedereen al weet, willen ze het zelf niet (maar dat zei Gregoor al ;) ).

Linkjes:
Poll, hoeveel geven we aan TA, ALS het er van komt?
een miljoen WU's kado aan AnandTech ?
Alternatief voor kado AT
Flush voor TA
TA zegt nee.

[Edited bij Gregoor]
Volgende keer wel mijn naam juist typen he ;)

Verwijderd

Nah,

gewoon niet doen, jammer maar helaas, ze willen het zelf niet eens dus waar maken we ons druk om?

Mo-Bees vindt het zonde van de blokjes!

Verwijderd

ik dacht dat gister wel duidelijk geworden was dat het NIET door zou gaan dus ik zie niet in waarom er weer een nieuwe topic gepost is, van mij part kan ie weer gesloten worden.

er staan op dit moment nog wat blocks op energy z'n keyserver iemand een iedee wat we daar mee gaan doen ?

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
dredge Net als ik gisteren al opperde. Zet eens een dpc er in het zonnet je

Grutte Pier fansels

Verwijderd

Hessel, dat lijkt me een strak plan. Af en toe eens een DPC-er, die zich voor ons verdienstelijk heeft gemaakt, verassen met een kudde blocks.

Verwijderd

goed plan misschien wil energy ff reageren om zijn AT dump keyserver ff te renamen naar DPC zet eens iemand in het zonnetje keyserver :)

gewoon af en toe ff een paar blocks op dumpen

energy.keyserver.org op poort 2065

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

hoe bedenkt iemand het om een beetje blokjes te lopen doneren aan TA ?? we staan nog niet eens zelf steeds boven aan!

ik ben wel blij dat het niet doorgaat! :P

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Ik nomineer Mo-Bees om in het zonnetje te zetten! Hij maakt nu steeds kewle extra stats!!

Verwijderd

Niets aan TA geven, waarom zal je dit doen? Het nederlands elftal geeft toch ook niet zomaar voor de lol 3 punten weg aan de tegenpartij om hun te helpen?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:00

Floor-is

5.2

Ik vraag me af waarom mensen zich nog steeds geroepen voelen om tegen het voorstel te kiezen... Het is al lang geen kwestie meer.

Als jullie de link hadden gevolgd die DJ bovenaan heeft gezet, hadden jullie mijn (en BK's) discussie met Moose - distributed.net gast - kunnen lezen en dan was het wel duidelijk geweest.

Gregoor, sluiten deze topic! Thanks.

Itsme!

Bericht hierboven

Pagina: 1