Verwijderd
Toppertje. Dat kan ik wel waarderen. Dus mensen, ik weet dat het moeilijk is, maar zaterdag ff niet fraggen.
Zou wel erg mooi zijn dat op die dag bijvoorbeeld alle CS/Quake/SoF servers vol zitten met mensen die niet op elkaar schieten. Ik zie het niet gebeuren, maar dromen mag.
Zou wel erg mooi zijn dat op die dag bijvoorbeeld alle CS/Quake/SoF servers vol zitten met mensen die niet op elkaar schieten. Ik zie het niet gebeuren, maar dromen mag.
cool gemaakt
nice message
tampert, kriminalpolizei
Sony wil hiermee laten blijken dat games niet gewelddadig hoeven te zijn of iets in die richting
Wel gewelddadig, maar gewoon symbolisch. Op de game manier protesteren dus. Net alsof je een echt protest doet, maar dan dus op die servers.Vash schreef op 12 februari 2003 @ 12:42:
Sony wil hiermee laten blijken dat games niet gewelddadig hoeven te zijn of iets in die richting
edit: filmpje nu gezien, is heel simpel en heel duidelijk. Symbolisch dus. Zeker met dat peace teken in het PSX logo.
[ Voor 15% gewijzigd door Remy op 12-02-2003 12:46 ]
Mja... De Battlefield servers zeker helemaal vol met Medics die alleen hun verbanddoosje selecteren?
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
ik ben ook tegen de oorlog... maar betekent dat dat ik nu niet mag gamen op zaterdag?
verder wel een leuk fimpje
verder wel een leuk fimpje
Verwijderd
tsjah, het kan wel, maarjah,
toch niet iedereen boeit dat om dat te doen..
maarja het blijft eet strakke actie van sony
toch niet iedereen boeit dat om dat te doen..
maarja het blijft eet strakke actie van sony
Goed gedaan van ze, krijgen ze hoop minder kritiek van boze ouders
.
k weet t niet, beetje vaag filmpje al zeg ik t zelf, maar ik ben het er mee eens dat er geen war moet komen, maar ze gaan op deze manier de werkelijkheid met games vergelijken, en dat moet juist niet gebeuren, want dan gaan ouders wel weer kritiek hebben.
Leuk filmpje, maar ik ga zaterdag heus wel ff wat monsters slayen in FFVIII
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
wat heeft dit allemaal dan met zaterdag te maken?
Verwijderd
Mooi filmpje, leuk statement...
Ik zie nergens wat het met zaterdag heeft te maken, maar ik weet wel dat ik dit weekend een LAN party heb, en ik niet alleen euhhmm... /me checkt spelletjes voor fuzzy geen geweld dingen Rollercoaster Tycoon, Simcity 4 en Patience ga spelen, daarvoor is een LAN niet
Dus sorry, I'm out.
Ik zie nergens wat het met zaterdag heeft te maken, maar ik weet wel dat ik dit weekend een LAN party heb, en ik niet alleen euhhmm... /me checkt spelletjes voor fuzzy geen geweld dingen Rollercoaster Tycoon, Simcity 4 en Patience ga spelen, daarvoor is een LAN niet
Dus sorry, I'm out.
Verwijderd
Ik ben tegen de oorlog .....ik ben tegen de extreme islam en tegen Bush
Soms is oorlog nodig ,maar laten er maar meer bewijzen komen voordat ik straks alsik in Turkeye op vakantie ga een bom op mijn kop krijg
Soms is oorlog nodig ,maar laten er maar meer bewijzen komen voordat ik straks alsik in Turkeye op vakantie ga een bom op mijn kop krijg
goed gevonden, heel erg netjes gedaan, en ik denk niet dat sony denkt aan geweld in spelletjes maar eerder aan het mogelijke geweld in de wereld, maarja dat hadden er vast al meer door hier
Ik doe wel vaker een vredelievende sightseeing/aerobatics tour met Flanker. Maar ik sta achter het Irak beleid van Balkenende en De Hoop scheffer.
Iig wel een leuke actie ja, want oorlog in het echt is altijd vreselijk.
Iig wel een leuke actie ja, want oorlog in het echt is altijd vreselijk.
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Ik denk dat je het zelfs een stap verder kunt zetten, men heeft altijd kritiek op geweld in games... maar verder zou "echt" geweld niets uit maken (zo komt bush imho over)...buzz schreef op 13 februari 2003 @ 16:20:
goed gevonden, heel erg netjes gedaan, en ik denk niet dat sony denkt aan geweld in spelletjes maar eerder aan het mogelijke geweld in de wereld, maarja dat hadden er vast al meer door hier
Erg goed statemend, * White Dust slaat film op...
Heb al op verschillende sites gelezen dat het al op kanalen gezien is (niet in nederland)
Pagina: 1