Toon posts:

geautomatiseerd poll script gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na een stuk of 20 verschillende php, mysql polls te hebben geprobeerd (ja ook http://www.phpwizard.net) heb ik nog steeds niet gevonden wat ik zoek... Ik ben namelijk op zoek naar een poll die aan de volgende eisen voldoet:

- makkelijk te editten layout (om hem aan te passen aan de website layout, ik kan best wel een beetje in een php code klote maar ben geen programmeur)
- een admin schermpje, zodat degene voor wie ik de website maak zelf makkelijk een bestaande poll kan vervangen, of een nieuwe kan posten zonder dat deze ook maar iets van php/html etc hoeft te snappen

De poll die het meeste in de buurt kwam tot nu toe was een of ander duits programmatje named 'pollwizard' het nadeel van die was dat je elke keer dat je een nieuwe poll aanmaakte je die weer opnieuw moest include in je website broncode... tis dus de bedoeling dat dat vanzelf gaat...

Kent iemand dus toevallig zo'n 'leek' vriendelijk poll script. _/-\o_

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Yep -> http://www.php.net/manual hebben ze zo'n kant en klaar script staan.

Je moet alleen nog de juiste onderdelen (die je nodig denkt te hebben) te selecteren.

offtopic:
Waren er geen tweakers bezig met een php plugin die dat kon: MakePoll() :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19

crisp

Devver

Pixelated

hier ook al gekeken?
Tsja, en als er echt niks van je gading bijzit, dan zal er toch weinig anders opzitten dan zelf wat te gaan fabriceren...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op 12 februari 2003 @ 12:24:
hier ook al gekeken?
Tsja, en als er echt niks van je gading bijzit, dan zal er toch weinig anders opzitten dan zelf wat te gaan fabriceren...
had er al gekeken maar die kazam nog niet gezien, ff kijken of et wat is, beloofd veel.. thx! _/-\o_

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Lees de FAQ, we zitten hier niet om jou aan kant en klare scriptjes te helpen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.