Toon posts:

professioneel logo creator

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik een goed programma vinden om logo's te maken?

ik ben bezig met een site die een logo moet krijgen maar dat logo moet wel professioneel uitzien

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dat zijn twee vragen:
1. Iets in de trant van Illustrator
2. Logo moet er professioneel uitzien? :? Dat hangt natuurlijk van jouw ontwerptalent af...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• vogeltje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08-2025
professioneel programma voor logo's, dan denk ik in de trend van Adobe Illustrator/Photoshop en Macromedia Fireworks. Daar moet het wel mee lukken :)

En idd, et komt ook voornamelijk van je eigen creativiteit. Tis niet 3 keer klikken, en je professionele log is klaar 8)

[ Voor 31% gewijzigd door vogeltje op 12-02-2003 12:15 ]

binnenkort een hele dikke casemod :P

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik denk dat je met de producten van Adobe een heel eind zult komen...IMHO moet iets dergelijks met iedere beetje grafisch pakket wel kunnen; gewoon logotje maken en opslaan als JPG of GIF ofzo en in je site plakken

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Even om het beeld compleet te maken : Logo's worden over het algemeen in vectoren getekend (zoals je met Adobe Illustrator en Macromedia Freehand kan maken), omdat je die oneindig kan schalen. Voor bijvoorbeeld huisstijlen is dat nogal makkelijk ivm briefpapier, t-shirts en dat soort ongein :)

Verwijderd

Topicstarter
ben creatief genoeg alleen heb photoshop maar de trial is verlopen ( voorganger die mun pc genruikte heeft geen serial ingevuld ) en ik krijg da programma maar nie aan de praat.

ook niet met wijzigingen in het register van het programma, want ik heb het ook geuninstalled maar gebruikt telkens weer het zelfde ID in het register :(

dus weten jullie daar een oplossing op?

alvast bedankt

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

ja, kopen van Photoshop lost dat soort problemen op

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
das nie de bedoeling natuurlijk hé :P

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 12:20:
ben creatief genoeg alleen heb photoshop maar de trial is verlopen ( voorganger die mun pc genruikte heeft geen serial ingevuld ) en ik krijg da programma maar nie aan de praat.

ook niet met wijzigingen in het register van het programma, want ik heb het ook geuninstalled maar gebruikt telkens weer het zelfde ID in het register :(

dus weten jullie daar een oplossing op?

alvast bedankt
Da's een leuke twist: van de vraag hoe professionele logos te maken naar hoe kan ik op illegale wijze gebruik blijven maken van Photoshop :/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Wat een amateur ! :p

Verwijderd

Topicstarter
iedereen gebruikt illegale software......:)

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:30

bonzz.netninja

Niente baffi

nietus

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• vogeltje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08-2025
maar dan is het nog niet de bedoeling om dat hier te gaan vragen ;)

binnenkort een hele dikke casemod :P

Verwijderd

Topicstarter
nou....heb ik toch mijn twijfels over........mp3 en divx is ook illegaal....toch!!!! :P

Verwijderd

Topicstarter
maar ja......fireworks is dus ook een programma waar je logo's mee kunt creeren las ik net hier. zal ik die maar gaan gebruiken :D

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Ja, dahaaaaaaaaaaaaag.

Lees de FAQ er eens op na, en vraag je dan nog eens af waarom hier een slotje op gaat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.